تبیان، دستیار زندگی
شب فیلمنامه  فیلم سینمایی روز تمرین به نویسندگی دیوید آیر و کارگردانی آنتوان فوکوآ برای اعضای برنامه شب فیلمنامه حوزه هنری از چهارم تا هشتم شهریور نمایش داده می شود . « روز تمرین » محصول سال 2001 است که دنزل واشنگتن و ات...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روز تمرین برای اعضای شب فیلمنامه

فیلم سینمایی روز تمرین به نویسندگی دیوید آیر و کارگردانی آنتوان فوکوآ برای اعضای برنامه شب فیلمنامه حوزه هنری از چهارم تا هشتم شهریور نمایش داده می شود .

« روز تمرین » محصول سال 2001 است که دنزل واشنگتن و اتان هاوک در آن بازی می کنند .

فیلم جی.اف . کی ساخته الیور استون نیز در ادامه برنامه های شب فیلمنامه روزهای9 و 10 شهریور ماه برای اعضای شب فیلم نمایش داده می شود .

این فیلم محصول سال 1992 است و در آن کوین کاستنر و گری اولدمن ایفای نقش می کنند .

شمال از شمال غربی هیچکاک

فیلم سینمایی « شمال از شمال غربی » اثر آلفرد هیچکاک توسط کانون فیلم حوزه هنری گیلان نمایش داده می شود .

علاقمندان جهت شرکت در این برنامه می توانند ساعت15 روزیکشنبه 10شهریور ماه در سالن حوزه هنری گیلان ، واقع دررشت ، خیابان رسالت جنب بوستان کشاورزحضور یابند .

نمایشگاه آثار هنرمندان معاصر در نگارخانه برگ

نمایشگاهی از آثار هنرمندان معاصر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در نگارخانه برگ برگزار می شود .

این نمایشگاه تا13 شهریور ماه دایر خواهد بود .

به گزارش خبرنگار ما ، در این نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان زن معاصر با عنوان عطر یاس ، آثارنقاشی فاطمه چاووشی با عنوان رنگ آب و آثار هنرمندان معاصر با عنوان باغ آسمان در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد .

گفتنی است علاقمندان می توانندهمه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 و 16 تا 19 از آن درخیابان ولی عصر نرسیده به میرداماد  کوچه دامن افشارمراجعه نمایند .