تبیان، دستیار زندگی
یکصد و هفتمین برنامه « شب خاطره » همزمان با ولادت حضرت زهرا ( س ) با یاد بانوان دفاع مقدس برگزار می شود . علاقمندان جهت شرکت در این برنامه می توانند ساعت 17 روز پنجشنبه هفتم شهریور ماه در تالار اندیشه حوزه هنری ، واقع در تقا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شب خاطره در حوزه هنری

یکصد و هفتمین برنامه « شب خاطره » همزمان با ولادت حضرت زهرا ( س ) با یاد بانوان دفاع مقدس برگزار می شود .

علاقمندان جهت شرکت در این برنامه می توانند ساعت 17 روز پنجشنبه هفتم شهریور ماه در تالار اندیشه حوزه هنری ، واقع در تقاطع خیابانهای حافظ و سمیه حضور یابند .

دختران بی زفاف روی صحنه می رود

نمایش " دختران بی زفاف " نوشته دکتر مهدی پور رضائیان و کارگردانی امیر آتشانی از اول تا15 شهریور ماه ،  در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه می رود .

در این نمایش که تلفیقی از نور ، حرکات موزون و موسیقی است ، آتش تقی پور ، عباس توفیقی ،

شیوا بلوریان ، رحیم نوروزی ، مجید علم بیگی و جمعی از بازیگران تئاتر ایفای نقش می کنند و رحمت امینی به عنوان مشاور کارگردان نمایش همکاری می کند .

دختران بی زفاف که به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) روی صحنه می رود داستان قیس بن عاصم ، شیخ الشیوخ عرب است که خودش بهترین داماد را برای دخترش یافته است اما برای اثبات درستی انتخاب خود به خواستگاران مختلف اجازه حضور در خواستگاری می دهد .

این نمایش ساعت 17 در تماشاخانه مهر حوزه هنری واقع در،  تقاطع خیابانهای حافظ وسمیه اجرمی شود .

جشنواره نمایش استانی بچه های مسجد در بوشهر

سومین جشنواره نمایش استانی بچه های مسجد همزمان با مبعث رسول اکرم ( ص ) توسط حوزه هنری استان بوشهر برگزار می شود .

نمایشنامه هایی با موضوعات عرفان ، احادیث ، قصص کتب مقدس ، روایت پیامبران ، امامان ، تعزیه و اسطوره های دینی با نگاهی تازه در این جشنواره پذیرفته می شود .

علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند متون نمایشی خود را تا 10 شهریور ماه به واحد نمایش حوزه هنری بوشهر واقع در میدان قدس ، روبه روی فروشگاه شهرو روستا ارسال کنند .

فراخوان مسابقه داستان کوتاه

مسابقه " داستان کوتاه " با موضوع آزاد ، توسط انجمن نویسندگان سوره حوزه هنری داستان کرمانشاه برگزار می شود .

علاقه مندان در همه رده های سنی می توانند داستان کوتاه های خود را تا 17 شهریور ماه به فرهنگسرای سوره ، واقع در کرمانشاه ، ابتدای خیابان خیام ، ساختمان حوزه هنری ارسال کنند .

شایان ذکر است ، نفرات برگزیده این مسابقه در روز ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) معرفی خواهند شد .

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن ؛    مسابقه ادبی " زهره جان " برگزار می شود

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن ، مسابقه ادبی " زهره جان " توسط انجمن قصه حوزه هنری گیلان برگزار می شود .

کلیه علاقمندان ( زن و مرد ) می توانند آثار ادبی خود را در زمینه مقاله ، قطعه ادبی و داستان کوتاه ، پیرامون شخصیت بانوی دو عالم و روز زن تا بیستم شهریور ماه به آدرس حوزه هنری گیلان واقع در رشت ، خیابان رسالت ، جنب بوستان کشاورز و یا به صندوق پستی 1987/41635 ارسال دارند .

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 8822104-0131 تماس حاصل کنند .