تبیان، دستیار زندگی
خواب قرمزها براى جا گذاشتن استقلال: پرسپولیس 3 - پگاه صفر! براى رسیدن به جایگاه دوم جدول و ایستادن بر فراز رقیب آبى پوش پرسپولیس به یك پیروزى با تفاضل3 گل نیاز دارد . على پروین بعد از یك غیبت یك سال و نیمه فردا دوباره نفر او...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پروین پس از 22 ماه سرمربى مى شود

خواب قرمزها براى جا گذاشتن استقلال:
پرسپولیس 3 - پگاه صفر!


براى رسیدن به جایگاه دوم جدول و ایستادن بر فراز رقیب آبى پوش پرسپولیس به یك پیروزى با تفاضل3 گل نیاز دارد .

على پروین بعد از یك غیبت یك سال و نیمه فردا دوباره نفر اول نیمكت پرسپولیس است. آخرین حضور مدیر فنى پرسپولیس در سمت سرمربى به دور دوم لیگ برتر برمى گردد. در آن مقطع كه زمزمه هاى تغییر در كادر فنى پرسپولیس شنیده مى شد، پروین با تیمش در تهران میزبان ملوان بود. در آن بازى پرسپولیسى ها2 بر1 مغلوب ملوان شدند اما پروین در یكى از عجیب ترین روزهاى فوتبالى خود همه نگاه ها را به سمت نیمكت پرسپولیس كشاند. او به شیوه داورى جلال مرادى معترض بود.

قبلاً از فدراسیون خواسته بود از مرادى در بازى هاى پرسپولیس استفاده نشود. كار تا جایى پیش رفت كه بعد از تمام شدن بازى از روى تابلوهاى تبلیغاتى كنار زمین پرید تا سمت داور بازى برود، البته او بعداً گفت كه این حركت را براى جلوگیرى از بالا رفتن درگیرى در وسط زمین انجام داده است. پروین حتى از محمد دادكان به شدت انتقاد كرد. به نظر او پرسپولیسى بودن رییس فدراسیون هیچ فایده یى براى قرمزها نداشت. این اعتراض ها باعث شد كمیته انضباطى پروین را یك جلسه از همراهى تیمش محروم كند و آخرین بازى پرسپولیس در لیگ دوم مقابل فولاد، بدون حضور او روى نیمكت برگزار شود. البته فولاد هم در مقابل وضعیت مشابهى داشت. بگوویچ به دلیل اعتراض به عملكرد داورى، بازى با پرسپولیس را از روى سكوها تماشا مى كرد. قبل از شروع این بازى اتفاقات جالبى رخ داد.

رهبرى‌فرد در جمع‌ بازیکنان‌ پرسپولیس:

من‌ امروز کاپیتان‌ پرسپولیس‌ هستم‌

بعضى‌ها اعتقاد دارند در نبود راینر زوبل، على‌ پروین‌ قطعاً‌ از بهروز رهبرى‌فرد به‌ عنوان‌ کاپیتان‌ در دیدار امروز استفاده‌ خواهد کرد از طرف‌ دیگر هم‌ عنوان‌ مى‌شود پروین‌ نمى‌خواهد دست‌ به‌ ترکیب‌ خط‌ دفاعى‌ موفق‌ پرسپولیس‌ بزند چون‌ در غیاب‌ رهبرى‌فرد حتى‌ یک‌ گل‌ هم‌ دریافت‌ نکرد و قطعاً‌ کاپیتان‌ پرسپولیس‌ را علیرغم‌ قرار گرفتن‌ در لیست‌ هجده‌ نفره‌ روى‌ نیمکت‌ خواهد نشاند اما در این‌ ارتباط‌ بد نیست‌ بدانید قبل‌ از شروع‌ تمرین‌ دیروز على‌ پروین‌ براى‌ دقایقى‌ با بهروز رهبرى‌فرد صحبت‌ کرد تا از آمادگى‌ ذهنى‌ این‌ بازیکن‌ براى‌ حضور در دیدار امروز مطلع‌ شود

بازیکنان‌ دیگر نیز که‌ شاهد گفتگوى‌ پروین‌ و رهبرى‌ فرد در تمرین‌ دیروز بودند از وى‌ درخصوص‌ بازى‌ کردنش‌ در دیدار مقابل‌ پگاه‌ گیلان‌ سؤ‌ال‌ کردند که‌ رهبرى‌فرد در رختکن‌ پاسخ‌ داده‌ بود: من‌ در بازى‌ امروز از ابتدا بازى‌ مى‌کنم‌ و کاپیتان‌ هم‌ خواهم‌ بود.

البته‌ به‌ نظر ما هم‌ در صورتى‌ که‌ اتفاق‌ خاصى‌ رخ‌ ندهد رهبرى‌ فرد در ترکیب‌ اصلى‌ به‌ میدان‌ خواهد رفت‌ مگر اینکه‌ مخالفان‌ بازى‌ کردن‌ رهبرى‌فرد موفق‌ شوند پروین‌ را در این‌ خصوص‌ متقاعد کنند.