تبیان، دستیار زندگی
جام جهانی هدف آینده‌ی سنگربان مارسی فابین بارتز، سنگربان مارسی به سبب پرتاب آب دهان به داور مراكشی در دیدار دوستانه فوریه گذشته در كازابلانكا سه ماه محروم شد. به گزارش (ایسنا)، دیدار دوستانه مارسی برابر ویداد كازابلانكا پس ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بارتز برای رفتار ناشایست سه ماه محروم شد

جام جهانی هدف آینده‌ی سنگربان مارسی


فابین بارتز، سنگربان مارسی به سبب پرتاب آب دهان به داور مراكشی در دیدار دوستانه فوریه گذشته در كازابلانكا سه ماه محروم شد.

به گزارش (ایسنا)، دیدار دوستانه مارسی برابر ویداد كازابلانكا پس از رفتار ناشایست بارتز و پرتاب آب دهان به عبدالله العشیری متوقف شد.

ژان مازلا، رییس كمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه در این باره گفت:« بارتز به صورت داور آب دهان پرتاب نكرد اما بی‌تردید آب دهان به سوی داور پرتاب شده بود.»

محرومیت دروازه‌بان فرانسوی در صورت تكرار رفتار ناشایست دیگری دو برابر خواهد شد.

این محرومیت ممكن است تصمیم بارتز را در مورد خداحافظی از جهان فوتبال تغییر دهد. همچنین مارسی را از داشتن سنگربان شماره یك خود در دیدارهای سرنوشت‌ساز لوشمپیونه برای راهیابی به رقابت‌های لیگ قهرمانان محروم می‌كند.

البته تیم ملی فرانسه برای دیداری مهم مقدماتی جام جهانی برابر ایرلند و سوییس می‌تواند روی فابین بارتز حساب كند.

همچنین دروازه‌بان پیشین منچستر یونایتد می‌تواند در دیدار دوستانه‌ی هفدهم آگوست فرانسه در پاریس برابر آرژانتین بازی كند.

بارتز در این باره گفت:« می‌دانستم، محروم می‌شوم. در این سه ماه مانند یك جوان هجده ساله تمرین خواهم كرد. برای رقابت‌های فصل آینده‌ی مارسی و تیم ملی آماده خواهم شد، هدف من بازی كردن در رقابت‌های جام جهانی است.»

فابین بارتز هفتاد و سه بار درون دروازه‌ی فرانسه ایستاده است. می 1994 و دیدار برابر استرالیا نخستین تجربه‌ی ملی او بود.

مارسی ده روز فرصت دارد به این حكم فرجام خواهی كند.