تبیان، دستیار زندگی
تقوی دوازدهمین سرمربی بركنار شده لیگ برتر دكتر بیژن ذوالفقارنسب به عنوان سرمربی جدید سایپا منصوب شد. به گزارش (ایسنا)، به دنبال نتایج نامطلوب و ضعیف اخیر تیم فوتبال سایپا عصر دیروز(شنبه) و در نشستی كه با حضور مدیرعامل باشگاه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دكتر بیژن ذوالفقارنسب سرمربی سایپا شد

مجتبی تقوی دوازدهمین سرمربی بركنار شده لیگ برتر


دكتر بیژن ذوالفقارنسب به عنوان سرمربی جدید سایپا منصوب شد.

به گزارش (ایسنا)، به دنبال نتایج نامطلوب و ضعیف اخیر تیم فوتبال سایپا عصر دیروز(شنبه) و در نشستی كه با حضور مدیرعامل باشگاه سایپا و دكتر بیژن ذوالفقارنسب برگزار شد، ذوالفقارنسب رسما به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.

ذوالفقارنسب كه پیش از این به عنوان مدیر فنی سایپا مشغول فعالیت بود با نظر مستقیم اعضای هیات مدیره باشگاه سایپا جانشین مجتبی تقوی شده است.

تقوی دوازدهمین سرمربی بركنار شده لیگ برتر فوتبال كشورمان است.

پیش از این نیز بیژن ذوالفقارنسب، همایون شاهرخی و محمد مایلی‌كهن از تیم پیكان، مجید جلالی از تیم پاس، فرهاد كاظمی و ناصر پورمهدی از تیم سپاهان، میدوراك یشیچ و اصغر شرفی از تیم پگاه، ناصر ابراهیمی از تیم شموشك، محمد احمدزاده از تیم برق شیراز و پرویز مظلومی از تیم صبا باتری بركنار شده بودند.

گفتنی است؛ تیم سایپا در حال حاضر با 6 برد 9 مساوی و 10 باخت و با كسب 26 امتیاز بالاتر از تیم‌های سپاهان، برق شیراز، پیكان و پگاه در مكان دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.