تبیان، دستیار زندگی
رئیس جمهور ، طی پیامی به محضر امام خمینی، انجام موفقیت آمیز عملیات هویزه را به اطلا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام امام خمینی، به مناسبت  عملیات موفقیت آمیز هویزه

امام خمینی

رئیس جمهور ، طی پیامی به محضر امام خمینی، انجام موفقیت آمیز عملیات هویزه را به اطلاع ایشان رساند: حضرت آیت الله العظمی امام خمینی دامت بركاته، به ساعت 10 صبح امروز با حضور این جانب در جبهه، در حالی كه امام جمعه محترم اهواز حاضر بودند، نیروهای پیروز جمهوری اسلامی ایران،‌حمله خود را آغاز و مرحله اول را با موفقیتی بی‌نظیر به پایان بردند.

یقین است با توجه امام نسبت به بالا بردن روحیه ارتشیان و دعای خیر عموم مردم و پشتیبانی بی‌دریغشان، مراحل بعدی نیز با پیروزی كامل به انجام خواهد رسید. مردم مسلمان ایران باید مطمئن باشند كه ثمره صبر و استقامت را در پیروزی و استقامت كامل و استقرار پر دوام جمهوری اسلامی به دست خواهند آورد.

پاسخ امام خمینی به تلگرام رئیس جمهور چنین است:

 بسم الله الرحمن الرحیم.

جناب آقای رئیس جمهور. ان تنصرو الله ینصركم و یثبت اقدامكم. خبر پیروزی چشمگیر قوای مسلح اسلام،‌با هماهنگی بین جمیع رزمندگان عزیز، موجب تقدیر و تشكر گردید. سلام و تقدیر اینجانب را به فرماندهان محترم و سران عزیز و سربازان و پاسداران معظم، ابلاغ نمایید. انتظار دارم كه با پشتكار و هماهنگی و انسجام همه رزمندگان محبوب،‌ بزودی كشور اسلامی از لوث وجود كفار«خذلهم الله» پاكسازی شود. از خداوند تعالی سلامت و پیروزی همگان را خواستارم. امیدوارم خبر پیروزی نهایی را ،‌ به خواست خداوند تعالی، بزودی، دریافت دارم. سلامت جنابعالی و رزمندگان عزیز و فرماندهان و افسران و درجه‌داران و پاسداران و بسیج و شبه نظامیان و تمامی نیروهای مسلح و نیروهای مردمی‌ را كه ستون فقرات انقلاب اسلامی ما می‌باشند. از خداوند تعالی خواستارم.                                                                  

«روح الله الموسوی الخمینی»


تنظیم برای تبیان :

بخش هنر مردان خدا - سیفی