تبیان، دستیار زندگی
واكر اتریش به توافق رسیده‌ام اطلاع دقیقی از پیشنهاد استرالیایی‌ها ندارم خداداد عزیزی گفت: رفتنم به اتریش و بازی در تیم «آدمیرا واكر» تا حدود بسیار زیادی قطعی شده اما اگر استرالیایی‌ها نیز پیشنهادی بدهند آن را بررسی می‌كنم. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خداداد عزیزی:

با آدمیرا واكر اتریش به توافق رسیده‌ام
اطلاع دقیقی از پیشنهاد استرالیایی‌ها ندارم

خداداد عزیزی گفت: رفتنم به اتریش و بازی در تیم «آدمیرا واكر» تا حدود بسیار زیادی قطعی شده اما اگر استرالیایی‌ها نیز پیشنهادی بدهند آن را بررسی می‌كنم.

عزیزی پس از ابزار علاقه‌ی نماینده‌ی تیم‌های استرالیایی برای حضور وی در لیگ این كشور ، اظهار داشت: در مورد رفتن به كشور استرالیا و بازی در لیگ این كشور اطلاع دقیقی ندارم چرا كه مدیر برنامه‌هایم كه او نیز استرالیایی است در حال پیگیری پیشنهادات رسیده است.

وی افزود: من هنگامی كه در شهر اهواز بودم شنیدم كه یكی از روزنامه‌های معتبر كشور استرالیا از حضورم در یكی از باشگاه‌های این كشور خبر داده اما همه‌ی این مسایل به مدیر برنامه‌هایم بستگی دارد.

بازیكن سابق تیم پاس افزود: طبق قانون لیگ استرالیا هر تیمی تنها یك بازیكن حرفه‌ای می‌تواند به خدمت بگیرد كه بر اساس اطلاعات من آخرین بازیكن حرفه‌ای كه به لیگ استرالیا رفته «دوایت یورك» مهاجم ترینیداد و توباگویی تیم منچستر یونایتد است.

عزیزی با تاكید بر این كه با تیم آدمیرا واكر اتریش به توافق رسیده است خاطر نشان كرد: تیم آدمیرا واكر با مبلغ پیشنهادی من موافقت كرده و تنها مساله ارایه پیشنهاد من به هیات مدیره باشگاه و اجازه‌ی كتبی آنهاست و در صورت تایید آنها یك قرارداد یك ساله به امضا خواهم رساند البته زمان رفتنم به لیگ اتریش اواخر خرداد ماه خواهد بود.

وی همچنین پیرامون پیشنهادات باشگاه‌های داخلی تصریح كرد: بعد از خروج از تیم پاس از هیچ تیم داخلی چه در لیگ برتر و چه در كشورهای دیگر پیشنهادی دریافت نكردم و اگر استرالیا نیز پیشنهادی بدهد به آن فكر می‌كنم و در صورت تایید مدیر برنامه‌هایم با آنها مذاكره كرده و سپس تصمیم نهایی خود را می‌گیرم.

گفتنی است DAILY TELEGRAPH از علاقه مندی لئوكاریس نماینده‌ی تیم‌های استرالیا برای جذب خداداد عزیزی خبر داده بود.