تبیان، دستیار زندگی
رییس دانشگاه سوره :  باید تلاش کرد تا فرایند آموزش هنر ، مردمی تر شود هنر باید نقاد ، هدفمند و پاسخگوی نیازهای جامعه باشد . دکتر علیرضا انصاری ، رئیس موسسه آموزش عالی سوره ، طی مصاحبه ای با بیان این مطلب گفت : ما باید د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دکتر علیرضا انصاری ، رییس دانشگاه سوره :

باید تلاش کرد تا فرایند آموزش هنر ، مردمی تر شود

هنر باید نقاد ، هدفمند و پاسخگوی نیازهای جامعه باشد .

دکتر علیرضا انصاری ، رئیس موسسه آموزش عالی سوره ، طی مصاحبه ای با بیان این مطلب گفت : ما باید در تعاونی کردن هنر، برای هنرمندان و تامین نیازهای هنری و فرهنگی جامعه تلاش کنیم .

وی با تاکید بر لزوم راه اندازی گروه های هنری در سطح وسیع در حوزه های هنری سراسر کشور اعلام کرد : باید گرو ه های خود جوش مردمی را شکل بدهیم و سازماندهی کنیم تا فرایندآموزش هنر مردمی تر شود .

انصاری در ادامه با اشاره به اینکه نمایشگاه محصولات فرهنگی ، هنری و آموزشی می تواند در راستای مردمی کردن هنر عمل کند اظهار داشت : " ما به گونه ای عمل می کنیم که به نظر می رسد ، برای کسانی که دارایی قابل ملاحظه ای از سرمایه کشور در اختیار آنهاست نمایشگاه را تدارک می بینیم ، در صورتی که بایستی برای یکسری اقشار مثل قشر آسیب پذیر ، متدین ، ایثارگر و... سوبسید در نظر بگیریم و از آنها نیز دعوت کنیم ."

رئیس موسسه آموزش عالی سوره در پایان اظهار داشت : نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی ، هنری و آموزشی فقط مختص محصولات حوزه هنری نیست بلکه نمایشگاه محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور است .