تبیان، دستیار زندگی
یدار جنجالی ذوب آهن و صبا باطری ملوان از یک شکست خانگی گریخت هفته بیست و ششم رقابتهای فوتبال لیگ برترعصر دیروزبا انجام دودیدار درشهرهای اصفهان و انزلی پیگیری شد. دراصفهان دیدارپرحادثه و پربرخورد تیمهای ذوب آهن وصبا باطری که ق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

2 اخراجی و 9 اخطاری در دیدار جنجالی ذوب آهن و صبا باطری

ملوان از یک شکست خانگی گریخت

هفته بیست و ششم رقابتهای فوتبال لیگ برترعصر دیروزبا انجام دودیدار درشهرهای اصفهان و انزلی پیگیری شد.

دراصفهان دیدارپرحادثه و پربرخورد تیمهای ذوب آهن وصبا باطری که قضاوت آن را محمود رفیعی برعهده داشت، درپایان با پیروزی صبا باطری به پایان رسید. صبا باطری دراین دیدار بعد ازگل نیمه اول درنیمه دوم توسط علی دایی ( دوگل) به برتری دست یافت وبرای ذوب آهن سعید دقیقی ومجتبی همرنگ گلزنی کردند. دراین دیدارمجتبی حسینی کاپیتان ذوب آهن دردقیقه 65 اززمین بازی اخراج شد، ضمن اینکه رسول کربکندی سرمربی ذوب آهن که به شدت به نحوه قضاوت این دیدار معترض بود نیزدقایقی بعد ازسوی داورمسابقه اززمین اخراج شد.

نکته جالب توجه در این دیدارپربرخورد وخشن 9 بازیکن اخطاری تیم صبا باطری بود که درنوع خود یک رکورد کم نظیردر یک مسابقه فوتبال محسوب می شود. با این شکست موقعیت تیم ذوب آهن دربالای جدول متزلزل شد و این تیم جایگاه خود را به استقلال تهران واگذارکرد.

اما نبرد تیمهای ملوان بندر انزلی وشموشک نوشهردر ورزشگاه تختی انزلی که به قضاوت رحیم رحیمی مقدم انجام شد، درحالیکه تا دقیقه 82 با برتری شموشک همراه بود درنهایت با تساوی به پایان رسید. برای تیم شموشک ابتدا مسلم زاده دردقیقه 82 گلزنی کرد واین گل تا دقایق پایانی این دیدار پابرجا بود که دراین دقیقه ضربه سرعلی یحیی نژاد مدافع پیش تاخته ملوان کاررا به تساوی کشاند واین تیم را ازیک شکست خانگی نجات داد.

این رقابتها روز یکشنبه با انجام 4 دیدار درشهرهای مختلف کشور دنبال می شود. ضمنا دیدارتیمهای فولاد خوزستان واستقلال اهوازبه تعویق افتاده است که زمان این دیدارمتعاقبا اعلام خواهد شد.

* یکشنبه 4 اردیبهشت 84:

سایپا تهران – پاس تهران ساعت 17 ورزشگاه شریعتی کرج

ابومسلم – فجر شهید سپاسی ساعت 17 ورزشگاه تختی مشهد

برق شیراز – فولاد مبارکه سپاهان ساعت 17ورزشگاه حافظیه شیراز

پرسپولیس تهران – پگاه گیلان ساعت 17 ورزشگاه آزادی تهران