تبیان، دستیار زندگی
فروشگاه اینترنتی تبیان با هدف ارائه محصولات و خدمات با استفاده از بستر الکترونیکی و شبکه اینترنت و نیز آشنا سازی و فرهنگ سازی جهت استفاده مفید از امکانات این رسانه در حال فعالیت می باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خرید اینترنتی راحت و مفید

خرید اینترنتی

فروشگاه اینترنتی تبیان :

فروشگاه الکترونیکی تبیان با هدف ارائه محصولات و خدمات با استفاده از بستر الکترونیکی و شبکه اینترنت و نیز آشناسازی و فرهنگ سازی جهت استفاده مفید از امکانات این رسانه در حال فعالیت می باشد.

در این بخش محصولات و خدمات تعریف شده در گروههای مختلف به کاربران ارائه میگردند. ارائه اطلاعات محصولات در دو قالب مختصر و اطلاعات کامل محصولات است که شامل عنوان، تصویر، قیمت و توضیحات کامل است. کاربران (بازدید کنندگان) با انتخاب محصول یا محصولات از گروههای مختلف امکان سفارش دهی را دارند. رویه سفارش دهی در صورت عضو بودن خریدار با اعلام نام کاربری و رمزعبور و تایید سبد خرید امکان پذیر است.در صورتیکه کاربر عضو تبیان نباشد نوعی از فرم مختصر عضویت به وی نمایش داده میشود که با تکمیل آن ضمن ثبت سفارش عضویت هم صورت میگیرد.سفارشات پس از دریافت در بخش پشتیبانی ابتدا اعتبار سنجی (تلفنی) میشود ، در صورت پرداخت با روشهای موجود و یا تایید خریدار از نظر اعتبار ، نسبت به تامین آن اقدام میشود. پس از تهیه رویه بسته بندی و ارسال صورت میگیرد. روش پرداخت و روش ارسال متناسب با موقعیت و امکانات کاربر توسط وی انتخاب میگردد.

روشهای پرداخت وجه :

o پرداخت آنلاین از طریق کارتهای اعتباری و درگاههای بانکهای پارسیان و سامان

o پرداخت از طریق واریز به حساب سیبا موسسه و اعلام شماره فیش

o پرداخت در هنگام تحویل کالا (تهران و ارسال با پیک)

روشهای ارسال :

o ارسال توسط پیک (تهران)

o ارسال توسط پست سفارشی

o ارسال توسط پست پیشتاز (حداکثر 3 روز در تمام نقاط کشور)

o ارسال از طریق پست الكترونیك

تنظیم شده در بخش تجارت الکترونیک


برای خرید از فروشگاه اینترنتی کلیک کنید.