تبیان، دستیار زندگی
ot;  پیشنهاد سینمایی برای سعید شهروز سعید شهروز خواننده ای که با سه آلبوم ، خود را در عرصه موسیقی نام آور کرد ، این روزها برای بازی در یک فیلم سینمایی از سوی یک تهیه کننده سینما پیشنهادی دریافت کرد ، گرچه سعید می توانست ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :


" بسمه تعالی "

پیشنهاد سینمایی برای سعید شهروز

سعید شهروز خواننده ای که با سه آلبوم ، خود را در عرصه موسیقی نام آور کرد ، این روزها برای بازی در یک فیلم سینمایی از سوی یک تهیه کننده سینما پیشنهادی دریافت کرد ، گرچه سعید می توانست با ایفای نقش در این فیلم به محبوبیت دو چندانی برسد ، اما به این پیشنهاد " نه "گفت . سعید به خبرنگار ما گفت : وقت این کارها را دارم ، اما دلیل اصلی اش این است که می خواهم به کار اصلی ام بپردازم ، یعنی همان خوانندگی و آهنگسازی ... دلم نمی خواهد ذهن طرفدارانم منحرف شود ، دوست دارم خواننده باقی بمانم و هم اکنون مقدمات آلبوم چهارم خود ر ا فراهم می کنم ... این در شرایطی است که سعید شهروز پیش از این که خواننده شود ، در یک سریال که چندی پیش هم از تلویزیون پخش شد ؛ نقش یک بسیجی را به عهده داشت ، سعید در مورد آن می گوید : از آنجا که در جبهه های جنگ حضور داشتم ، دوستان زیادی در گروه شاهد پیدا کرده بودم که آنها به من پیشنهاد این نقش را دادند از این رو نمی توانستم به آنها ، نه بگویم ،احساس می کنم که به درد بازیگری نمی خورم ؛ و اما ... اگر نمی دانید ، بدانید که سعید شهروز در سال های آخر جنگ حضور کاملی در جبهه داشته وحتی از ناحیه بازو هم دچار ترکش شده است .

دهها فیلمنامه آماده تولید در کارگاه فیلمنامه نویسی حوزه هنری

بیش از دهها عنوان فیلمنامه ، نتیجه فعالیت کارگاه فیلمنامه نویسی برای استفاده بخش تولید حوزه هنری و نمایندگان کلیه دفاتر تولید کشور ، آماده تولید است .

فیلمنامه های این مجموعه بر اساس موضوعاتی چون تاریخ اسلام ، جنگ ، اجتماعی ، طنز ، کودک ، حادثه ای ، علمی – تخیلی و... تقسیم بندی شده و در بانک فیلمنامه مدرسه ،  کارگاهفیلمنامه نویسی موجود است .

آدم برفی ، مرد عوضی ، خواهران غریب ، شیدا ، دیدار و... از جمله فیلمنامه های تولید شده این مرکز است .