تبیان، دستیار زندگی
و هوانورد «مجردها» به كارگردانی اصغر هاشمی با فروشی 110 میلیون تومانی بعد از 31 روز نمایش در 16 سینما عنوان پرفروشترین فیلم را طی هفته گذشته از آن خود كرده‌است . ایسنا- «گل یخ» كیومرث پوراحمد كه تا هفته گذشته عنوان پرفروش ت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجردها، گل یخ، شاخه گلی برای عروس و هوانورد


«مجردها» به كارگردانی اصغر هاشمی با فروشی 110 میلیون تومانی بعد از 31 روز نمایش در 16 سینما عنوان پرفروشترین فیلم را طی هفته گذشته از آن خود كرده‌است.

ایسنا- «گل یخ» كیومرث پوراحمد كه تا هفته گذشته عنوان پرفروش ترین فیلم را داشت در رده سوم فروش قرار گرفت و بعد از 34روز نمایش در 17سینما فروشی معادل 106میلیون تومان داشت.

«شاخه گلی برای عروس» که همچنان در رده دوم فروش قرار دارد با فروش 109میلیون و هفتصد هزار تومانی كه تقریباً با فروش «مجردها» كه عنوان پرفروش ترین فیلم را دارد 200 تا 300 هزار تومان فاصله دارد. البته سه فیلم «گل یخ»، «مجردها» و «شاخه گلی برای عروس» با تفاوتی اندك می‌فروشند.

بر اساس همین گزارش، بر طبق این آمار فروش که تا تاریخ 26 فروردین ماه است، «ازدواج صورتی» نیز در 28 روز نمایش در 11سینما 30میلیون تومان فروخت و «دربه‌درها» كه در گروه سینمای كودك به نمایش درآمده بعد از 28 روز نمایش در 11سینما فروشی معادل 16 میلیون تومان داشت. همینطور « عاشق مترسك » مهدی نوربخش كه از هفته گذشته در گروه سینمای مخاطب خاص (آسمان باز) به نمایش درآمده بعد از 3 روز نمایش در 4 سینما یك میلیون و 500 هزار تومان فروخته است.

فیلمهای خارجی این دوره نیز عبارتند از « هوانورد » در یك سینما بعد از 23 روز نمایش 12 میلیون تومان، «قهرمان» بعد از 26 روز نمایش در 3 سینما 5 میلیون تومان و « در جهنم» در یك سینما با بیش از یك ماه نمایش 2 میلیون فروخته است. پرفروشترین سینما نیز به ترتیب ممتاز، درجه‌یك و دو عبارتند از قدس ، سروش  و میلاد .