تبیان، دستیار زندگی
داوزدهمین جشنواره قرآنی كودك و نوجوان برگزار می‌شود تا حافظان و قاریان قرآن در دی ماه سال جاری با یكدیگر به رقابت بپردازند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشنواره قرآني كودك و نوجوان به مرحله دوازدهم رسيد
قرآن

داوزدهمين جشنواره قرآني كودك و نوجوان برگزار مي‌شود تا حافظان و قاريان قرآن در دي ماه سال جاري با يكديگر به رقابت بپردازند.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي تهران و مديريت مراكز فرهنگي هنري مناطق 21 و 22، دوازدهمين جشنواره قرآني كودك و نوجوان با شروع مرحله ثبت‌نام كار خود را آغاز كرده و اين بار در غرب پايتخت نيز آماده ثبت‌نام از گروه‌هاي سني 6 تا 18 سال است.

شرکت کنندگان در اين جشنواره به شش گروه كودكان پيش دبستاني شش ساله، دانش‌آموزان اول تا پنجم ابتدايي، دانش‌آموزان مقطع راهنمايي، دانش‌آموزان ‌اول تا ‌سوم دبيرستان و پيش دانشگاهي تقسيم مي‌شوند كه به تفكيك دختران و پسران اجرا خواهد شد.

در اين دوره از جشنواره قرار است براي نخستين بار رده سني 18 سال به بالا درگروه آقايان با عنوان مسابقات قرآني محلات تهران به رقابت با يكديگر بپردازند.

ثبت‌نام از تمامي گروه‌هاي مذکور آغاز شده و گروه‌هاي زير 18 سال فرصت دارند تا 30 دي ماه براي ثبت‌نام اقدام كنند. گروه 18 سال به بالا نيزتا 15 دي مي‌توانند براي شركت در اين مسابقه ثبت‌نام كنند.

علاقه‌مندان به شركت در دوازدهمين جشنواره قرآني كودك و نوجوان و نخستين مسابقات قرآني محلات در مناطق 21 و 22 مي‌توانند به فرهنگسراي تهران و ساير مراكز تحت پوشش از جمله خانه‌هاي فرهنگ و كتابخانه‌ها و همچنين مدارس، مساجد، كانون‌ها و تشكل‌هاي دو منطقه مراجعه كنند يا براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره هاي 44526462 و 44141133 تماس بگيرند.