تبیان، دستیار زندگی
بـه حـال خودمـان تاسف می‌خورم! پس از چهار روز برگزاری مسابقات جهانی تكواندو اسپانیا و كسب 5 مدال رنگین سرمربی تیم ملی عملكرد عالی تكواندوكارها را با توجه به بضاعت كشورمان ستود. حسن ذوالقدر در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار داشت:...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حسن ذوالقدر:

مردانم با تمام وجود رقابت كردند
بـه حـال خودمـان تاسف می‌خورم!


پس از چهار روز برگزاری مسابقات جهانی تكواندو اسپانیا و كسب 5 مدال رنگین سرمربی تیم ملی عملكرد عالی تكواندوكارها را با توجه به بضاعت كشورمان ستود.

حسن ذوالقدر در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار داشت: برگزاری هفت وزن مردان و كسب پنج مدال رنگین توسط تكواندوكاهای كشور نشان‌دهنده‌ی سطح بسیار بالای مسابقات جهانی اسپانیا است و اعضای تیم با تمام وجود به مصاف حریفان خود می‌روند.

وی افزود: مسابقات را خوب آغاز كردیم و اگر همین روند را ادامه دهیم، دچار سیاست‌های خاص كسب نتیجه كه در روزهای پایانی بر مسابقات حاكم است نشویم و قضاوت‌ها نیز به مانند گذشته انجام شود حتما روی سكو می‌ایستیم.

سرمربی تیم ملی تكواندو با تاكید بر اینكه تیم‌های شركت كننده در مسابقات جهانی اسپانیا تداركات عالی را برای این مسابقات انجام داده بودند، خاطرنشان كرد: زمانی كه سرمایه گذاری كشورها را نه تنها برای كسب نتیجه در مسابقات جهانی بلكه برای المپیك پكن مشاهده می‌كنم و با بضاعت فدراسیون تكواندوی كشورمان مقایسه می‌كنم به حال خودمان تاسف می‌خورم.

وی با اشاره به دیدار فینال نفجم و حریف كره‌ای یادآور شد: نفجم در تمام دیدارهایش پیش از فینال عملكرد عالی از خود نشان داد و در فینال نیز با توجه به قدر بودن حریف و حرفه‌ای‌گری وی تا راند دوم منطقی رقابت كرد اما پس از عدم ثبت امتیاز دوم نفجم كه سهوی صورت گرفت، او باید با شتاب و سرعت بیشتری به مصاف حریف خود می‌رفت كه متاسفانه حریف كره‌ای از این موقعیت به سود خود استفاده كرد و من از عملكرد نفجم راضی هستم.

ذوالقدر با تاكید بر اینكه تكواندوكاهای تیم ملی تمام توان خود را برای كسب مدال در مسابقات جهانی بكار گرفتند تصریح كرد: كسب مدال‌ در تكواندو توقعات مردم را افزایش داده است، تیم ملی در مسابقات جهانی 2003 آلمان با امكانات و بودجه محدودی اعزام شد و در مسابقات جهانی اسپانیا هم نه تنها بیشتر نشده بلكه كاهش هم پیدا كرده كه امیدواریم با همین بضاعت نتایج مطلوبی را كسب كنیم.