تبیان، دستیار زندگی
د ندارم از سطح اول فوتبال اروپا به آسیا برگردم مهدی مهدوی كیا هر گونه مذاكره و امضای قرارداد با مسئولان باشگاه الاتحاد عربستان را رد كرد. بازیكن میانی تیم فوتبال هامبورگ در گفت‌وگو با  (ایسنا ) درباره شایعات مطرح شده در خصوص...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهدی مهدوی كیا با رد هرگونه مذاكره با باشگاه الاتحاد:

قصد ندارم از سطح اول فوتبال اروپا به آسیا برگردم


مهدی مهدوی كیا هر گونه مذاكره و امضای قرارداد با مسئولان باشگاه الاتحاد عربستان را رد كرد.

بازیكن میانی تیم فوتبال هامبورگ در گفت‌وگو با  (ایسنا ) درباره شایعات مطرح شده در خصوص امضای قرارداد خود با تیم الاتحاد اظهار كرد: الاتحاد عربستان جزء بهترین تیم‌های قاره آسیا است اما من تا سال 2007 با تیم هامبورگ قرارداد دارد و قصد ندارم از سطح اول فوتبال اروپا به سطح اول فوتبال آسیا برگردم.

مهدوی كیا درباره وضعیت خود در هامبورگ گفت: پس از سه هفته بحرانی هم اكنون من و هامبورگ در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم و شنبه شب نیز در دیداری بسیار مهم موفق شدیم شالكه را شكست دهیم.

وی ادامه داد: پس از باخت برابر فرایبورگ و دورتموند كه به رغم برتری ما آن دو دیدار را واگذار كردیم توانستیم شنبه در یك دیدار بسیار حساس شالكه را از پیش رو برداریم و هم اكنون چشم به مسابقات یوفا در سال آینده دوخته‌ایم.

گفتنی است پس از پایان هفته بیست و نهم رقابتهای فوتبال آلمان، بوندسلیگا تیم فوتبال هامبورگ با 47 امتیاز در رده ششم جدول 18 تیمی این رقابتها قرار گرفته است.

لازم به ذكر است، روز گذشته روزنامه‌های عربستانی از پیوستن مهدی مهدوی كیا به باشگاه الاتحاد خبر داده بودند.