تبیان، دستیار زندگی
ستایش ونگر از ون پرسی مارك هیوز: نتیجه ناامید كننده بود دیدارهای نیمه نهایی جام حذفی انگلستان در كاردیف برگزار می‌شود و آرسنال در دیدار نخست سه بر صفر بلكبرن را شكست داد. آرسنال با گل‌های روبرت پیرس 42، ون پرسی 86 و 90 پیرو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آرسنال در دیدار نهایی جام حذفی

ستایش ونگر از ون پرسی
مارك هیوز: نتیجه ناامید كننده بود


دیدارهای نیمه نهایی جام حذفی انگلستان در كاردیف برگزار می‌شود و آرسنال در دیدار نخست سه بر صفر بلكبرن را شكست داد.

آرسنال با گل‌های روبرت پیرس 42، ون پرسی 86 و 90 پیروز شد.

روبین ون پرس هلندی، ستاره آرسنال بود، مهاجم بیست و یك ساله جانشین دنیس بركمپ شد و دو گل به ثمر رساند.

این پیروزی آرسنال را به چهارمین دیدار نهایی جام حذفی در پنج فصل گذشته رساند. آرسن ونگر سرمربی گروه لندنی پس از پایان دیدار گفت:« بازی ون پرسی بهتر شده است. می‌توانید ببینید كه او كمی مانند دنیس بركمپ بازی می‌كند و از دو فرصتی كه به دست آورد بسیار خوب استفاده كرد.»

اشلی كول هم با ونگر هم عقیده است:« روبین عملكرد بی‌نظیری داشت. او سخت تمرین می‌كند. بازی ون پرسی تغییر كرده است و با یكی دو ضربه گل می‌زند.»

ونگر درباره‌ی عملكرد آرسنال در دیدار نیمه نهایی تنها جامی كه این فصل به آن امید دارد گفت:« از شیوه‌ی بازی تیم راضی هستم. آنها آمده بودند برابر ما بایستند و اجازه ندهند بازی كنیم و می‌توانستم این حقیقت را درك كنم.»

مارك هیوز، سرمربی بلكبرن پس از شكست در كاردیف گفت:« مطمئن هستم هواداران از عملكردمان انتقاد می‌كنند. اما ما برنامه داشتیم و آن را پیاده كردیم. فكر می‌كنیم بسیار خوب مبارزه كردیم اما نتیجه ناامید كننده بود.»