تبیان، دستیار زندگی
سلونا و رئال مادرید شكست كایزرسلاترن از بوخوم یوونتوس با پیروزی پر گل برابر لچه پس از هفته‌ها، صدرنشینی را از میلان پس گرفت. در هفته‌ی سی و یكم سری A فوتبال ایتالیا، یوونتوس 5 بر 2 لچه را در هم شكست تا با توجه به شكست میلان ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

میلان شوكه شد، یوونتوس به صدر آمد

پیروزی بارسلونا و رئال مادرید
شكست كایزرسلاترن از بوخوم


یوونتوس با پیروزی پر گل برابر لچه پس از هفته‌ها، صدرنشینی را از میلان پس گرفت.

در هفته‌ی سی و یكم سری A فوتبال ایتالیا، یوونتوس 5 بر 2 لچه را در هم شكست تا با توجه به شكست میلان به صدر جدول صعود كند. ابراهیموویچ با به ثمر رساندن سه گل ستاره‌ی یووه در دل آلپی بود.

اما میلان در زمین سیه‌نا شوكه شد و با قبول شكست 2 بر یك 3 امتیاز از یوونتوس عقب افتاد. تك گل میلان را هرنان كرسپو به ثمر رساند.

در سایر دیدارهای مهم، اینتر با گل‌های زه ماریا و مارتینز كالیاری را شكست داد و لاتزیو 2 بر یك مقابل بولونا پیروز شد.

در جدول رده‌بندی ایتالیا یوونتوس با 70 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های میلان، اینتر و سامپدوریا به ترتیب با 67، 56 و 51 امتیاز در مكان‌های بعدی قرار دارند.

در جدول گلزنان نیز مونتلا از رم با 21 گل در مكان اول قرار دارد.

پیروزی بارسلونا و رئال مادرید

گلزنی رونالدینیو و رونالدو

بارسلونا و رئال مادرید با پیروزی بر حریفان فاصله‌ی خود با سایر تیم‌ها را در صدر جدول افزایش دادند.

در هفته‌ی سی و یكم لیگ فوتبال اسپانیا بارسلونا در نیوكمپ با گلزنی رونالدینیو و ژولی بر گتافه غلبه كردند تا همچنان پیشتاز لالیگا باشد. رئال مادرید نیز در زمین لوانته با دو گل رونالدو پیروز شد تا فاصله‌ی 6 امتیازی این تیم با بارسلونا حفظ شود.

در سایر دیدارهای مهم مایوركا و والنسیا بدون گل مساوی شدند و ساراگوسا 4 بر یك نومانسیا را شكست داد. در جدول رده‌بندی بارسلونا با 72 امتیاز صدرنشین است و رئال مادرید با 66 امتیاز در مكان دوم قرار دارد.

سویا نیز با 55 امتیاز نزدیك‌ترین تعقیب كننده‌ی این دو تیم است. در جدول گلزنان اتوئو از بارسلونا 21 گله است و دیه‌گو فورلان از ویارئال با 18 گل در مكان دوم ایستاده است.

شكست كایزرسلاترن از بوخوم

نویدكیا به روی نیمكت آمد، زندی ذخیره هم نبود

هفته‌ی بیست و نهم لیگ فوتبال باشگاه‌های آلمان با شكست كایزرسلاترن از بوخوم پایان یافت.

در دیدارهای پایانی این هفته بوندس‌لیگا كایزرسلاترن در زمین خود 2 بر یك مغلوب بوخوم شد. فریدون زندی برای دومین هفته متوالی حتی بر روی نیمكت هم نبود اما محرم نویدكیا هافبك میانی بوخوم كه مدت‌ها به خاطر مصدومیت از تركیب تیمش به دور بوده است، رفته رفته به فرم اصلی خود بازمی‌گردد و در دیدار این هفته برابر كایزرسلاترن روی نیمكت ذخیره‌های تیمش نشست تا به بازی در هفته‌های پایانی بوندس‌لیگا امیدوار شود.

بلانك در دقیقه‌ی 61 تك گل كایزرسلاترن را به ثمر رساند و میشل بك و دیابانگ برای بوخوم گلزنی كردند.

در دیگر دیدار انجام شده نورنبرگ با تك گل كیسلینگ بر ولفسبورگ غلبه كرد.