تبیان، دستیار زندگی
با صدور پروانه نمایش برای فیلم سینمایی به رنگ ارغوان به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا این فیلم در بیست و هشتمین جشنواره فجر روی پرده می‌رود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به رنگ ارغوان در جشنواره فیلم فجر

به رنگ ارغوان

بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر ارغوانی می‌ شود

با صدور پروانه نمایش برای فیلم سینمایی "به رنگ ارغوان" به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا این فیلم در بیست و هشتمین جشنواره فجر روی پرده می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی "به رنگ ارغوان" به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا بلاخره پروانه نمایش گرفت، در ساعات اولیه سه‌شنبه شب خبر دریافت پروانه نمایش این فیلم روی خروجی‌ یک پایگاه اطلاع رسانی منتشر شد و به نظر می‌رسد با انتشار این خبر کوتاه پرونده مشکلات "به رنگ ارغوان" بسته شد.

خبر به نقل از علیرضا سجادپور مدیر کل اداره نظارت و ارزشیابی منتشر شد و حاکی از آن بود که فیلم جنجالی حاتمی‌کیا در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر روی پرده می‌رود، در شرایطی که تعدادی از چهره‌های شاخص سینمای ایران امسال فیلمی در جشنواره ندارند حضور حاتمی کیا با "به رنگ ارغوان" که به نظر عده‌ای بهترین فیلم این کارگردان در سال‌های اخیر است می‌تواند رونقی به جشنواره فجر بدهد.

با صدور پروانه نمایش برای فیلم سینمایی "به رنگ ارغوان" به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا این فیلم در بیست و هشتمین جشنواره فجر روی پرده می‌رود.

جواد شمقدری معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مدت‌ها است برای حل مشکل این فیلم تلاش می‌کند، پس از "درباره الی" این دومین فیلمی است که با رایزنی‌ها و تلاش‌های مشاور سابق رئیس جمهوری امکان اکران به دست می‌آورد. می‌توان امیدوار بود فیلم در فضایی شفاف و سالم دیده و ارزیابی شود و پس از آن امکان اکران عمومی به دست بیاورد، فیلمی که با وجود فضای خاص و داستان منحصر به فردش می‌تواند گزینه‌ای برای اکران نوروزی باشد و رکوردی تازه در جذب مخاطب به جا بگذارد.

حمید فرخ‌نژاد، خزر معصومی و فرهاد قائمیان و کورش تهامی در این فیلم بازی کرده‌اند، "به رنگ ارغوان" محصول سال 1383 است.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی