تبیان، دستیار زندگی
فیلم سینمایی «روسها دارن میان» به كارگردانی «نورمن جوسون» سه شنبه 30فروردین ماه(فردا) ساعت 18در سینما صحرا و به همت مسئولین فیلمخانه ملی ایران به نمایش در می آید. ایسنا-  این فیلم محصول سال 1966آمریكا بوده و در مدت زمان 126...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کسی به شما گفته «روسها دارن میان» ؟


فیلم سینمایی «روسها دارن میان» به كارگردانی «نورمن جوسون» سه شنبه 30فروردین ماه(فردا) ساعت 18در سینما صحرا و به همت مسئولین فیلمخانه ملی ایران به نمایش در می آید.

ایسنا-  این فیلم محصول سال 1966آمریكا بوده و در مدت زمان 126 دقیقه بازیگرانی چون كارل رینر، اواماریه ساینت و آلن آركین را به خدمت گرفته است.

فیلمنامه توسط ویلیام «رز» و در ژانر كمدی- جنگی به نگارش در آمده و طی آن جنگ سرد بین آمریكا و شوروی سابق به شوخی گرفته شده است.

بدون هرگونه نیت جنگی یك زیر دریایی در نزدیكی نیوانگلند متوقف می شود. این كشتی جنگی به گل نشسته است. مردان سعی دارند با فرستادن یك قایق كندوكاوی در این مسئله داشته باشند اما مسائل كمیك و با مزه‌ای باعث بروز موقعیت هایی جالب توجه می شود.

«نورمن جوسون» كارگردان كانادایی فیلم «روسها دارن میان» تاكنون بیش از 35 فیلم و سریال تلویزیونی ساخته است كه از جمله آنها می توان به فقط تو 1994، قلابی 1996، شام با دوستان 2001  اشاره كرد.