تبیان، دستیار زندگی
ست اخراج سرمربی فلامینگو به بهانه پرحرفی! پله: بكن باوئر بهترین گزینه برای رهبری یوفا "په‌له" اسطوره فوتبال برزیل و قهرمان سه دوره جام جهانی با تاكید بر اینكه "میشاییل بالاك" كاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان بازیكنی در سطح كلاس ج...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"په‌له" :میشاییل بالاك در سطح كلاس جهانی نیست

اخراج سرمربی فلامینگو به بهانه پرحرفی!
پله: بكن باوئر بهترین گزینه برای رهبری یوفا


"په‌له" اسطوره فوتبال برزیل و قهرمان سه دوره جام جهانی با تاكید بر اینكه "میشاییل بالاك" كاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان بازیكنی در سطح كلاس جهانی نیست، وی را متهم به نداشتن پیشرفت در چند فصل گذشته كرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، په‌له كه از او به عنوان بهترین بازیكن تمامی دوران یاد می‌كنند در پاسخ به سوالی در مورد شانسهای آلمان برای درخشش در جام جهانی ? 2006با وجود بازیكنان مطرحی همچون بالاك و "اولیور كان" با به زبان آوردن كلمات تندی علیه بالاك ستاره تیم بایرن مونیخ افزود: متاسفم اما بالاك بازیكن سطح بالایی نیست. او سالهاست كه در یك سطح بازی می‌كند و این سطح به اندازه كافی خوب نیست. این بازیكن پیشرفتها و پسرفتهایی داشته اما حقیقت این است كه در چند سال گذشته پیشرفت كمی از خود به نمایش گذاشته است.

بالاك با بازی در تیم بایرلوركوزن و یاری این تیم در كسب قهرمانی جام ? 2002?قهرمانان باشگاه‌های اروپا شهرت یافت.

وی سپس به همراه تیم ملی آلمان به دیدار پایانی جام جهانی ? 2002?رسید .

تیم آلمان این دیدار را ? 2?بر صفر به تیم په‌له یعنی برزیل واگذار كرد.

بالاك پس از جام جهانی ? 2002?طی یك قرارداد ? 12?میلیون یورویی به بایرن پیوست اما بسیاری از منتقدان مدعیند وی كه در ? 22?حضور خود در تیم ملی آلمان ? 50?گل به ثمر رسانده در به نمایش گذاشتن درخششی همچون روزهای اوجش در تیم لوركوزن ناموفق بوده است .

اخراج سرمربی فلامینگو به بهانه پرحرفی!

كوكا: زیاده‌روی كردم

فلامینگو دومین مربی خود را این بار به بهانه‌ی «زیاد حرف زدن» اخراج كرد.

به گزارش (ایسنا)، كوكا كه تنها در دوازده دیدار سرمربی فلامینگو بود، ادعا كرد تنها برای پافشاری برای خرید بازیكنان جدید اخراج شد:« درخواست‌های پیاپی من برای آمدن نیروهای جدید مدیران باشگاه را ناراحت كرد، زیاده‌روی كردم.»

فلامینگو قهرمان چهار دوره‌ی رقابت‌های باشگاهی برزیل چهارشنبه گذشته در دیدار رفت جام حذفی برابر تیم دسته دومی «سه‌آرا» شكست یك بر صفر را پذیرفت. ده روز پیش هم این تیم شكست تلخ و سنگین چهار بر یك را برابر فلامینسه تجربه كرد.

فلامینگو، باشگاه اسطوره‌های برزیل مانند زیكو و جونیور، ادعا می‌كند سی میلیون هوادار دارد. این باشگاه با مشكل‌های مالی فراوانی هم دست به گریبان است.

«خولیو سزار لی آل» نخستین مربی سال فلامینگو بود كه تنها پس از سه دیدار اخراج شد.

پله: بكن باوئر بهترین گزینه برای رهبری یوفا

مرد جاه طلب‌تر از میشل پلاتینی

پله اسطوره‌ی فوتبال برزیل فرانس بكن باوئر را بهترین گزینه برای جانشینی لنارد یوهانسن رییس كنونی یوفا می‌داند.

به گزارش  (ایسنا)، یوهانسن سوئدی سال 2006 دیگر رییس اتحادیه‌ی فوتبال اروپا نخواهد بود.

میشل پلاتینی و فرانس بكن باوئر نامزدهای اصلی جانشینی لنارد یوهانسن هستند. بكن باوئر در جام جهانی 1974 با آلمان و پلاتینی در جام جهانی 1984 با فرانسه قهرمان شدند.

پله در این باره به روزنامه‌ی WELT AM SONNTAG گفت:« فرانس (بكن باوئر) به هر آنچه كه در فكر و رویایش است می‌رسد. فكر می‌كنم او بهترین گزینه برای رهبری یوفا است. (میشل) پلاتینی هم این حرفه را می‌خواهد اما فرانس جاه‌طلب‌تر است. او موفقیت‌های فراوانی مانند قهرمانی در جام جهانی به عنوان بازیكن و مربی را به دست آورده است.»

پیشتر یوهانسن و سپ بلاتر رییس فیفا از بكن باوئر رییس كمیته‌ی برگزار كننده‌ی رقابت‌های جام جهانی 2006 پشتیبانی كرده بودند.