تبیان، دستیار زندگی
در انتخاب بازیكنان جدید تیم منتخب را مدنظر داریم مربی تیم ملی فوتبال گفت: برنامه‌های تیم ملی برای حضور قوی‌تر در ادامه‌ی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2006 تدوین شده است و از 27 اردیبهشت ماه با دعوت از بازیكنان اردوی آمادگی ر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حسین فركی:

بازیكنان جدیدی به تیم ملی دعوت می‌شوند
در انتخاب بازیكنان جدید تیم منتخب را مدنظر داریم


مربی تیم ملی فوتبال گفت: برنامه‌های تیم ملی برای حضور قوی‌تر در ادامه‌ی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2006 تدوین شده است و از 27 اردیبهشت ماه با دعوت از بازیكنان اردوی آمادگی را برگزار خواهیم كرد.

حسین فركی در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار داشت: بر اساس پیش بینی بازیكنان جدیدی هم در لیست تیم ملی قرار خواهند داشت.

وی افزود: كلیه‌ی برنامه‌های تیم ملی به فدراسیون فوتبال اعلام شده است و برای اجرایی كردن این برنامه‌ها هیچ مشكلی وجود ندارد.

فركی با اشاره به حضور تیم منتخب باشگاه‌ها در رقابت‌های كشورهای اسلامی خاطرنشان كرد: خوشحالیم كه این فرصت برای فوتبال كشور پیش آمده است كه یك تیم با تركیبی جدا از تیم ملی بزرگسالان زمینه‌ی حضور در رقابت‌های بین‌المللی را پیدا كرده است.

وی گفت: كادر فنی تیم ملی توجه خاصی به بازی‌های تیم منتخب دارد و كلیه‌ی نفراتش را زیر نظر داریم. اگر قرار باشد انتخاب جدیدی صورت گیرد قطعا به بازیكنان تیم منتخب توجه ویژه‌ای خواهد شد.

مربی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: تصمیم نهایی برای دعوت از بازیكنان جدید با برانكو است و او نظر نهایی را در این خصوص خواهد داد.

وی تاكید كرد: جای خوشحالی است كه فوتبال ایران به جایگاهی رسیده است كه بازیكنان زیادی در فوتبال باشگاهی حضور دارند و همه لیاقت حضور در تیم ملی و پوشیدن پیراهن ملی را دارند. این موضوع قطعا شرایط دشواری را پیش روی كادر فنی تیم ملی قرار خواهد داد.

فركی گفت: امیدواریم كه تیم ملی با بهره‌گیری از تجربیات بازیكنان ارزنده‌ی خود و انجام بازی‌های حرفه‌ای در ادامه‌ی راه جام جهانی با كسب نتایج قاطع حضور خود را به عنوان یك تیم برتر در رقابت‌های جام جهانی 2006 آلمان مسجل كند.

دستیار برانكو ایوانكوویچ در پایان با بیان این كه كادر فنی تمام تلاش خود را برای آمادگی كامل تیم ملی به كار گرفته است ابراز امیدواری كرد كه تیم ملی بتواند جشن شادمانی علاقه‌مندان فوتبال را كه از ابتدای سال 84 و با پیروزی بر كره و ژاپن شروع شد با صعود به جام جهانی تكمیل كند.