تبیان، دستیار زندگی
فرهنگسرای انقلاب با همکاری فرهنگسرای پایداری اقدام به برگزاری سمینار تخصصی «انفجار اطلاعات» نموده است . خبرگزاری مهر- فرهنگسرای انقلاب، با رویکرد به صحبت شهید آوینی پیرامون انفجار اطلاعات و در راستای اجرای برنامه های هویتی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سمینار انفجار اطلاعات !


فرهنگسرای انقلاب با همکاری فرهنگسرای پایداری اقدام به برگزاری سمینار تخصصی «انفجار اطلاعات» نموده است.

خبرگزاری مهر- فرهنگسرای انقلاب، با رویکرد به صحبت شهید آوینی پیرامون انفجار اطلاعات و در راستای اجرای برنامه های هویتی خود به منظور بررسی نفوذ غرب از طریق رسانه و ایده ای که از این طریق به غلط، برای حاکمیت در جهان دنبال می کند و بیداری کشورهای اسلامی در این زمینه، اقدام به برگزاری سمینار تخصصی با عنوان «انفجار اطلاعات» با حضور اساتید فن نموده است.

در این سمینار آقایان معززی نیا (منتقد سینما و کارگردان) پیرامون موضوع دیدگاه شهید آوینی در موضوع انفجار اطلاعات و دکتر رضی (مدرس دانشگاه صدا و سیما) با موضوع رسانه و سیطره جهانی سخنرانی خواهند نمود . در ادامه نشست تخصصی با حضور آقایان اکبر نبوی، وحید جلیلی و نادر طالب زاده با موضوعات رسانه و نفوذ ، رسانه و امپراتوری توهّم و رسانه، اندیشه و اخلاق برگزار خواهد شد.

این برنامه در روز سه شنبه 30فرودین ماه ساعت 30/19-15 در سالن شهید قندی واقع در خیابان شریعتی ، نرسیده به پل سید خندان ، ساختمان مخابرات برگزار خواهد شد.