تبیان، دستیار زندگی
وان و شكست پیكان هفته‌ی بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر عصر جمعه با برگزاری چهار دیدار آغاز شد. به گزارش ایسنا، در مهمترین و حساسترین دیدار هفته بیست و پنجم، تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میهمان تیم فولاد مباركه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

/ لیگ برتر/

توقف صدرنشین و پرسپولیس
پیروزی پرگل ملوان و شكست پیكان


هفته‌ی بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر عصر جمعه با برگزاری چهار دیدار آغاز شد.

به گزارش ایسنا، در مهمترین و حساسترین دیدار هفته بیست و پنجم، تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میهمان تیم فولاد مباركه سپاهان بود كه این دیدار با نتیجه تساوی یك بر یك به پایان رسید.

تیم فولاد سپاهان كه نیمه اول را با برتری یك بر صفر به پایان برد با شروع نیمه دوم و فرو رفتن در لاك دفاعی برای حفظ نتیجه شرایط را برای تیم فولاد خوزستان مهیا كرد و بازیكنان تیم فولا نیز با حملات گسترده بر روی دروازه سپاهان بازی را به تساوی یك بر یك كشاندند.

تیم پرسپولیس در ورزشگاه حافظیه شیراز میهمان تیم فجر سپاسی شیراز بود كه علیرغم یك بازی هجومی توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا این دیدار نیز با تساوی بدون گل به پایان برسد.

ملوان بندر انزلی نیز در ورزشگاه تختی انزلی میزبان سایپا بود. سفید پوشان انزلی با انجام یك بازی تهاجمی و پرگل توانستند نارنجی پوشان پایتخت را با نتیجه‌ی پنج بر صفر شكست دهند.

شموشك نوشهر نیز در ورزشگاه شهدای این شهر توانست یك بر صفر از سد تیم پیكان بگذرد تا پیكانی‌ها پس از پیروزی هفته گذشته خود مجدداً طعم شكست را بچشند.

با انجام بازیهای امروز تیم فولاد خوزستان با 51 امتیاز همچنان صدرنشین است و تیم ذوب آهن با یك بازی كمتر و 47 امتیاز در مكان دوم قرار دارد. تیم پرسپولیس نیز با 45 امتیاز و یك بازی كمتر در مكان سوم جای گرفته است.

در قعر جدول رده بندی پگاه گیلان و پیكان با هفده امتیاز در مكانهای پانزدهم و شانزدهم جدول حضور دارند.