تبیان، دستیار زندگی
مدیر روابط عمومی مؤسسه گل‌آقا گفت: ‌این مؤسسه تصمیم ندارد مراسمی در بزرگداشت و برگزاری نخستین سالگشت درگذشت گل‌آقا برگزار كند و غیر از حضور در بهشت زهرا برنامه دیگری نخواهد داشت . ایسنا- گیتی صفرزاده در این رابطه گفت: به غی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه های سالگشت درگذشت گل آقا


مدیر روابط عمومی مؤسسه گل‌آقا گفت: ‌این مؤسسه تصمیم ندارد مراسمی در بزرگداشت و برگزاری نخستین سالگشت درگذشت گل‌آقا برگزار كند و غیر از حضور در بهشت زهرا برنامه دیگری نخواهد داشت.

ایسنا- گیتی صفرزاده در این رابطه گفت: به غیر از برگزاری برنامه بزرگداشتی توسط انجمن آثار و مفاخر فرهنگی كه آن هم به پیشنهاد وزیر ارشاد برگزار می‌شود، مراسم دیگری برگزار نخواهد شد.

او در عین حال گفت: همزمان با 11 اردیبهشت‌ماه، ویژه‌نامه هفته‌نامه گل‌آقا را با محوریت طنز منتشر خواهیم كرد.

وی توضیح داد: ما در اولین سالگرد درگذشت گل‌آقا، سعی نداریم مصیبت‌نمایی كنیم؛ چون خود مرحوم صابری نیز به چنین چیزی اعتقاد نداشت و ویژه‌نامه گل‌آقا نیز یك یادنامه یا مصیبت‌نامه نخواهد بود.

گفتنی است: پیشتر قرار بود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه‌ی سلسله نكوداشت‌هایش، اردیبهشت 84، مراسم بزرگداشتی برای كیومرث صابری فومنی  ( گل‌آقا )، در زادگاه وی برگزار كند كه گویا در پی تغییر معاون امور مجلس و هماهنگی استان‌های این وزارتخانه، برنامه‌ی یادشده منتفی شده است.