تبیان، دستیار زندگی
فیلم تلویزیونی «هفت شب» به كارگردانی قاسم راضی و با حضور رویا نونهالی در نقش یك مسافر كش در «سیمافیلم» تولید می شود ، این فیلم هم اكنون مراحل تدوین خود را سپری می كند. خبرگزاری فارس- این فیلم داستان زندگی زنی با نام «مهری» ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسافر كشی رویا نونهالی در فیلم «هفت شب»


فیلم تلویزیونی «هفت شب» به كارگردانی قاسم راضی و با حضور رویا نونهالی در نقش یك مسافر كش در «سیمافیلم» تولید می شود ، این فیلم هم اكنون مراحل تدوین خود را سپری می كند.

خبرگزاری فارس- این فیلم داستان زندگی زنی با نام «مهری» است كه از طریق مسافر كشی امرار معاش می كند. او با پیكان خود در مسیر فرودگاه به سایر نقاط كار می كند و به همین دلیل با مسافران زیادی كه از خارج از كشور می آیند آشناست. روزی با مسافری كه از خارج آمده آشنا می شود و این آشنایی باعث می شود تا....

در این فیلم رویا نونهالی ایفا گر نقش «مهری» است. این فیلم پس از « هم نفس » دومین اثری است كه این بازیگر در آن نقش یك راننده مسافركش را ایفا می كند. حمید رضا آذرنگ، صدرالدین حجازی، مینا نوروزی فر ، آرش پوركابر و....دیگر بازیگران فیلم تلویزیونی «هفت شب» هستند.

قاسم راضی علاوه بر كار گردانی ،نگارش فیلمنامه، طراحی صحنه ولباس، تدوین و تهیه كنندگی این پروژه را عهده دار است و مرتضی هدایی، عباس اهوازی واحمد اردلان به تر تیب به عنوان مدیرتصویر برداری، مدیرنورپردازی و مدیرصدابرداری با راضی همكار داشته اند.

این اثر از تولیدات مر كز سیما فیلم است كه به زودی با سپری كردن مراحل فنی از یكی از شبكه های سراسری سیما پخش خواهد شد.