تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان ملی جوانان که برای استقبال از تیم اعزامی ایران به مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری های ژنو به فرودگاه مهرآباد آمده بود، گفت : سازمان ملی جوانان از فعالیت های جوانان در عرصه های علمی، اجتماعی و فرهنگی حمایت خواهد ک...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سازمان ملی جوانان از فعالیت های جوانان در عرصه های مختلف علمی حمایت می کند

رئیس سازمان ملی جوانان که برای استقبال از تیم اعزامی ایران به مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری های ژنو به فرودگاه مهرآباد آمده بود، گفت : سازمان ملی جوانان از فعالیت های جوانان در عرصه های علمی، اجتماعی و فرهنگی حمایت خواهد کرد.

رحیم عبادی در گفتگو با خبرنگار حوزه و دانشگاه "مهر"، گفت : شنیدن هر خبر موفقیت آمیزی از جوانان کشور مایه خرسندی است اما موفقیت تیم اعزامی به مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری های ژنو نسبت به سایر موفقیت ها بسیار برجسته تر بود زیرا ایران برای اولین بار موفق به کسب مقام اول در زمینه اختراعات و نوآوری ها شد و این موفقیتی بسیار عظیم و قابل توجه می باشد.

وی تصریح کرد : من هم به عنوان رئیس سازمان ملی جوانان برای استقبال از این مخترعین به فرودگاه آمدم تا ضمن حمایت معنوی از تیم اعزامی، سایر جوانان ایرانی را به تلاش در عرصه های علمی تشویق نمایم. جوانان ایرانی باید بدانند که اگر اراده کنند و از توانمندی های خود با پشتکار و تلاش استفاده نمایند به طور حتم برای خود و کشور خود افتخارات بزرگی کسب خواهند کرد.

رئیس سازمان ملی جوانان در ادامه یادآور شد : سازمان ملی جوانان به واسطه وظایف سازمانی که بر عهده دارد، از هر اقدامی که بتواند در جهت حمایت از رشد و پیشرفت جوانان در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی و فرهنگی انجام دهد، دریغ نخواهد کرد.

منبع " خبرگزاری مهر "