تبیان، دستیار زندگی
سرپرست علمی تیم اعزامی ایران به مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری های ژنو گفت : قهرمانی ایران در مسابقات اختراعات و نوآوری های ژنو برگ زرین دیگری به افتخارات جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد. دکتر مصطفی قلی زاده در گفتگو با خبرنگ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قهرمانی ایران در مسابقات جهانی ژنو، برگ زرین دیگری به افتخارات جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد

سرپرست علمی تیم اعزامی ایران به مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری های ژنو گفت : قهرمانی ایران در مسابقات اختراعات و نوآوری های ژنو برگ زرین دیگری به افتخارات جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد.

دکتر مصطفی قلی زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه و دانشگاه "مهر"، ضمن بیان این مطلب تصریح کرد : در مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری های ژنو، تمامی کشورهای صاحب علم دنیا حضور داشتند و به همین دلیل سطح این مسابقات بسیار بالا بود.

وی تصریح کرد : در میان تعجب همه تیم های شرکت کننده در این مسابقات، تیم اعزامی ایران بسیار خوش درخشید. بچه های تیم ایران با کسب بیش از 40 مدال افتخاری دیگر نصیب نظام جمهوری اسلامی ایران کردند. ضمن اینکه پس از کسب این تعداد مدال توسط تیم اعزامی ایران، نگاه سایر کشورهای دنیا به سطح علم و دانش در ایران تغییر یافت و همه کشورها از ایران به عنوان کشوری صاحب علم یاد می کردند.

دکتر مصطفی قلی زاده در زمینه اختراع خود افزود : من با ارائه دستگاه مغناطیسی کننده حلال ها توانستم مدال طلای این مسابقات را دریافت کنم.

منبع " خبرگزاری مهر "