تبیان، دستیار زندگی
// موسسه تبیان حرکتی مداوم در زمینه هدایت و حمایت نخبگان خواهد داشت. سرپرست گروه اعزامی موسسه تبیان به مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری های ژنو گفت : حمایت از نخبگان مقطعی نخواهد بود و موسسه تبیان حرکتی مداوم در زمینه هدایت و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

موفقیت ایران در مسابقات اختراعات ژنو، دید کشورهای دنیا را نسبت به وضعیت علمی ایران تغییر داد // موسسه تبیان حرکتی مداوم در زمینه هدایت و حمایت نخبگان خواهد داشت.


سرپرست گروه اعزامی موسسه تبیان به مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری های ژنو گفت : حمایت از نخبگان مقطعی نخواهد بود و موسسه تبیان حرکتی مداوم در زمینه هدایت و حمایت نخبگان خواهد داشت.

حجازی در گفتگو با خبرنگار حوزه و دانشگاه "مهر"، ضمن بیان این مطلب تصریح کرد : موفقیت تیمی کشور ایران در مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری های ژنو بسیار چشمگیر بود، چرا که این مدال بسیار با ارزش تر از مدال هایی است که در دیگر مسابقات علمی جهان اهدا می شود.

وی تصریح کرد : تیم ایران در این مسابقات مدال های بسیار ارزشمندی کسب کرد، به طوری که 6 نفر از اعضای تیم ایران، مدال وایپو را کسب کردند. ضمن اینکه 15 مدال طلا، 26 مدال نقره و 7 مدال برنز توسط نفرات اعزامی ایران به مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری های ژنو برای تیم ایران بدست آمد.

حجازی در ادامه افزود : دید کشورهای شرکت کننده در این مسابقات نسبت به ایران در ابتدا بسیار پایین بود، اما حاصل کار نفرات اعزامی ایران به این مسابقات نظر این کشورها را تغییر داد.

وی خاطرنشان کرد : بازدید از نمایشگاه و غرفه اختراعات و نوآوری های ایران بسیار عالی بود. به طوری که استقبال فراوان از غرفه ایران برای ایرانیان مقیم کشور سوییس تعجب آور بود.

حجازی یادآور شد : در حال حاضر از طریق موسسه تبیان که وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است توانسته ایم جمعی از نخبگان کشور را جذب کنیم تا با هدایت و حمایت آنها در زمینه های مختلف علمی، شرایط مساعدی برای افتخار آفرینی این نخبگان فراهم آوریم.

وی در پایان افزود : موسسه تبیان حرکتی مداوم در زمینه هدایت و حمایت نخبگان خواهد داشت. ان شاء الله در آینده با شرکت در همایش ها و نمایشگاه های بین المللی نخبگان کشور را با آخرین دستاوردهای علمی دنیا آشنا خواهیم ساخت. هدف اصلی موسسه تبیان جذب هر چه بیشتر نخبگان کشور می باشد.

 منبع " خبرگزاری مهر "