تبیان، دستیار زندگی
مدیر موسسه اطلاع رسانی تبیان که برای استقبال از تیم اعزامی ایران به مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری های ژنو به فرودگاه مهرآباد آمده بود، گفت : موسسه تبیان با نگاهی ویژه به جوانان موفق در زمینه های علمی، آنها را برای دستیابی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

موسسه تبیان با نگاهی ویژه به جوانان، آنها را برای دستیابی به موفقیت های بزرگ علمی حمایت می کند


مدیر موسسه اطلاع رسانی تبیان که برای استقبال از تیم اعزامی ایران به مسابقات جهانی اختراعات و نوآوری های ژنو به فرودگاه مهرآباد آمده بود، گفت : موسسه تبیان با نگاهی ویژه به جوانان موفق در زمینه های علمی، آنها را برای دستیابی به موفقیت های بزرگ علمی حمایت می کند.

علیرضا طالب پور در گفتگو با خبرنگار حوزه و دانشگاه "مهر"، جوانان ایرانی، جوانانی بسیار پراستعداد و با انگیزه هستند که همواره در مسابقات جهانی موفقیت های قابل توجهی را کسب و برای کشور خود افتخار آفرینی کرده اند.

وی تصریح کرد : نگاه ویژه جوانان و موفقیت های آنان در عرصه های مختلف علمی سبب شد موسسه اطلاع رسانی تبیان توجه خاصی به جوانان و نخبگان و فعالیت های آنها داشته باشد. در همین راستا تبیان فعالیت هایی را انجام داده و در دست اقدام دارد. این فعالیت ها با هدف دستیابی جوانان به موفقیت های بزرگ طراحی شده است. انجمن هایی نیز در این زمینه تشکیل شده که تلاش می کنند جوانان نخبه را در جهت اهداف علمی که دارند حمایت نمایند.

مدیر موسسه اطلاع رسانی تبیان یادآور شد : به همین منظور انجمن نخبگان تبیان ایجاد شده که از مجموعه بسیار خوبی از جوانان با استعداد و مخترع تشکیل شده است که این جوانان در مسابقات و نمایشگاه اختراعات و نوآوری های ژنو شرکت و افتخاری دیگر نصیب خود و کشور خود کردند.

منبع " خبرگزاری مهر "