تبیان، دستیار زندگی
قضاوت می‌كند شكایت مرادی از مربی آرژانتینی عربستان به فیفا ارسال شد داور بین‌المللی فوتسال ایران دیدار دوستانه‌ی تیم‌های ملی ژاپن و اوكراین را قضاوت می‌كند. به گزارش (ایسنا)، منوچهر نظری داور بین‌المللی فوتسال كشورمان نوزدهم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نظری دیدار تیم‌های فوتسال ژاپن ـ اوكراین را قضاوت می‌كند

شكایت مرادی از مربی آرژانتینی عربستان به فیفا ارسال شد


داور بین‌المللی فوتسال ایران دیدار دوستانه‌ی تیم‌های ملی ژاپن و اوكراین را قضاوت می‌كند.

به گزارش (ایسنا)، منوچهر نظری داور بین‌المللی فوتسال كشورمان نوزدهم اردیبهشت ماه (نهم می 2005) بازی دوستانه‌ی تیم‌های ملی فوتسال ژاپن و اوكراین را قضاوت خواهد كرد.

نظری، یكشنبه هجدهم اردیبهشت راهی ژاپن خواهد شد.

سید رضا غیاثی رئیس كمیته‌ی داوران فدراسیون فوتبال در گفتگو با ایسنا و با تایید این خبر اظهار داشت: منوچهر نظری با دعوت فدراسیون فوتبال ژاپن این مسابقه را قضاوت خواهد كرد.

وی در رابطه با اتهام مربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال عربستان به مسعود مرادی در دیدار این تیم برابر با كویت خاطرنشان كرد: شكایت مسعود مرادی از مربی آرژانتینی تیم عربستان پس از بررسی و تنظیم به كمیته‌ی انضباطی به فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) ارسال شده است.

غیاثی تاكید كرد: كمیته‌ی انضباطی فیفا با توجه به گزارش جاسم مندی ناظر بازی تیم‌های ملی عربستان و كویت رای انضباطی خود را صادر خواهد كرد.

رئیس كمیته‌ی داوران فدراسیون فوتبال در پایان با تقبیح برخورد توهین آمیز هواداران با داوران فوتبال ابراز امیدواری كرد كه چنین برخوردهایی در باشگاههای ورزشی به حداقل ممكن برسد.