تبیان، دستیار زندگی
نیم مهاجم تیم استقلال تهران گفت: بازی با فولاد را فراموش كرده‌ایم و به پیروزی برابر برق فكر می‌كنیم. رضا عنایتی تصریح كرد: در بازی با فولاد دچار بدشانسی شدیم چرا كه موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشد و تك موقعیت فولاد بر روی یك ض...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رضا عنایتی:

باخت فولاد گذشت؛ به شكست برق فكر می‌كنیم


مهاجم تیم استقلال تهران گفت: بازی با فولاد را فراموش كرده‌ایم و به پیروزی برابر برق فكر می‌كنیم.

رضا عنایتی تصریح كرد: در بازی با فولاد دچار بدشانسی شدیم چرا كه موقعیت‌های ما به گل تبدیل نشد و تك موقعیت فولاد بر روی یك ضربه‌ی ایستگاهی كه در تمرینات نیز قلعه‌نوعی بسیار بر آن تاكید كرده بود باعث شد تا بازی را به این تیم واگذار كنیم.

وی افزود: در فوتبال نباید به گذشته فكر كرد به همین دلیل بازی با فولاد را فراموش كرده‌ایم و تمام تلاش خود را می‌كنیم تا در بازی‌های آینده موفق شویم، استقلال در پایان فصل باید در جایگاه مناسبی در جدول رده‌بندی قرار گیرد.

عنایتی در مورد بازی جمعه برابر برق شیراز نیز تصریح كرد: با توجه به این كه مصدومیتم تا حدود زیادی برطرف شده بسیار امیدوار هستم تا در این بازی حاضر شوم. تیم برق از بازیكنان خوب و مربی فهیمی چون یاوری برخوردار است. آنها تیمی جنگنده و جوان هستند و به همین دلیل با آنكه در تهران با برق بازی می‌كنیم اما كار آسانی را پیش رو نخواهیم داشت.

وی در پایان در مورد خبر درگیری خود با میثم بائو نیز خاطر نشان كرد: این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد، چرا كه بعد از بازی در رختكن هیچ صحبتی بین من با بائو رد و بدل نشد و هیچ درگیری نیز اتفاق نیفتاده است و برای كسانی كه این خبر را درج كرده‌اند متاسفم.