تبیان، دستیار زندگی
محمد پولادگر به عنوان نخستین ایرانی به عضویت كمیته‌ی اجرایی فدراسیون جهانی تكواندو درآمد مجمع عمومی فدراسیون جهانی تكواندو محمد پولادگر را برای اولین بار از ایران به عنوان عضو هیات اجرایی این فدراسیون انتخاب كرد. به گزارش (ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هفدهمین دوره‌ی مسابقات جهانی تكواندو ـ اسپانیا

محمد پولادگر به عنوان نخستین ایرانی به عضویت كمیته‌ی اجرایی فدراسیون جهانی تكواندو درآمد


مجمع عمومی فدراسیون جهانی تكواندو محمد پولادگر را برای اولین بار از ایران به عنوان عضو هیات اجرایی این فدراسیون انتخاب كرد.

به گزارش (ایسنا)، در حاشیه‌ی شانزدهمین دوره‌ی مسابقات جهانی تكواندوی مردان و دهمین دوره مسابقات جهانی تكواندوی زنان، مجمع عمومی فدراسیون جهانی برگزار شد و طی آن سید محمد پولادگر، رییس فدراسیون تكواندوی ایران با احتساب 148 رای از مجموع 156 رای ماخوذه برای 4 سال به عضویت كمیته‌ی اجرایی فدراسیون جهانی تكواندو كه عالی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری در این فدراسیون است، درآمد.

این برای نخستین بار است كه یكی از نمایندگان ایران به عضویت این كمیته درآمده است.

در این انتخابات دكتر چوی از كره‌ی جنوبی با احتساب اكثریت آرا برای 4 سال به عنوان رییس جدید این فدراسیون برگزیده شد. پیش از این پارك از ایتالیا ریاست این كمیته را بر عهده داشت.

همچنین كمیته‌ی اجرایی فدراسیون جهانی كاراته كه 20 عضو دارد، نمایندگان كشورهای كره‌ی جنوبی، چین، چین تایپه و قطر نیز از دیگر كشورهای قاره‌ی آسیا به عضویت آن درآمده‌اند.

پولادگر نماینده‌ی كشورمان در این كمیته پیش از این به مدت 8 سال عضو كمیته‌ی اجرایی اتحادیه‌ی تكواندوی آسیا بوده است.

بر اساس گزارش فوق، در این مجمع در مورد میزبانی مسابقات آتی جهانی تكواندو انتخابات برگزار شد كه طی آن كشور چین در سال 2007 میلادی میزبان مسابقات جهانی تكواندو خواهد بود.

شهر كلورادو آمریكا نیز میزبان جام جهانی تكواندو در سال 2006 است. این پیكارها برای نخستین بار از 15 تا 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 و به صورت تیمی برگزار خواهد شد.

اولین دوره‌ی مسابقات جهانی پومسه (فرم) در سال 2006 نیز به میزبانی شهر سئول كره‌ی جنوبی برگزار خواهد شد.

همچنین در مسابقات جهانی تكواندو در شهر مادرید اسپانیا از ساعاتی بعد هادی ساعی به مصاف برنده دیدار استونی و بلژیك خواهد رفت كه این دیدار به صورت مستقیم از شبكه یورو اسپرت و احتمالا از شبكه‌ی سوم سیمای ایران پخش خواهد شد.