تبیان، دستیار زندگی
بـه جـوانـان دیگـر نیـز فـرصت مـی‌دهـم انتخاب كادرفنی جدید حق طبیعی فدراسیون است ست كوویچ گفت: برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی والیبال جوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی هندوستان ادامه‌ی برنامه‌ی كلانی است كه از ابتدای ورود ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ست كوویچ:

با این بازیكنان به آینده تیم امیدوارم
بـه جـوانـان دیگـر نیـز فـرصت مـی‌دهـم
انتخاب كادرفنی جدید حق طبیعی فدراسیون است


ست كوویچ گفت: برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی والیبال جوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی هندوستان ادامه‌ی برنامه‌ی كلانی است كه از ابتدای ورود خود به ایران در نظر گرفته‌ام.

سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال جوانان در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار كرد: با بازگشت از صربستان متوجه شدم مسوولین فدراسیون والیبال كادر فنی جدیدی را برای آماده‌سازی تیم جهت حضور در رقابت‌های جهانی هندوستان در نظر گرفته‌اند؛ البته این حق طبیعی آنها است. من قبلا با پرویز كاظمی نیز همكاری كرده‌ام، او مربی با تجربه‌ای است كه می‌تواند كمك بزرگی برای من باشد. فدراسیون نیز به حسینی اعتماد دارد و تجربیات او می‌تواند برای ما مثمرثمر باشد.

وی افزود: البته با دكتر نفرزاده كاملا هماهنگ بودم، امیدوارم كه باز هم فرصتی باشد تا در جای دیگر با او همكاری كنم.

ست كوویچ در ادامه با اشاره به گروه‌بندی تیم‌های حاضر در جام جهانی، تصریح كرد: تمامی 12 تیم حاضر در این مسابقات از سطح بالایی برخوردارند. شاید 2 تا 3 تیم ضعیف‌تر از سایرین ظاهر شوند اما 9 تیم دیگر برای كسب سكوهای اول تا سوم پا به میدان مسابقات می‌گذارند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان خاطر نشان كرد: به اندازه‌ی كافی تا آغاز مسابقات زمان در اختیار داریم. برای آمادگی بازیكنان كار چندان دشواری پیش روی ما نیست. آنها در جریان لیگ برتر قرار داشتند كه همین كار ما را راحت می‌كند.

وی افزود: با این بازیكنانی كه در اختیار دارم به آینده‌ی تیم امیدوارم. اگر بتوانیم برنامه‌های مورد نظر را دقیقا پیاده كنیم به هدف خود كه همان نزدیك شدن به سكوهای جهانی است، خواهیم رسید.

ست كوویچ همچنین در خصوص اسكلت اصلی تیم ملی والیبال جوانان در مسابقات جهانی هند، به خبرنگار ایسنا گفت: خوشبختانه نفرات اصلی برای من مشخص هستند. چرا كه طی سال گذشته روی آنها سرمایه‌گذاری كرده‌ام تا الان از آنها استفاده كنم. با این حال در اردوی بعدی 2 تا 3 بازیكن دیگر به تیم ملی دعوت خواهند شد تا به جوانان دیگر نیز فرصت داده شود.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان در پایان گفت: میزان شناخت من از بازیكنان، نسبت به مسابقات آسیایی قطر در سال گذشته بسیار بیشتر شده است. حالا شرایط به كلی برای من و تیم ملی والیبال جوانان فرق كرده است؛ این امر من را از نتایج احتمالی بسیار خوشبین‌تر می‌كند.