تبیان، دستیار زندگی
بسته کتک‌کارى‌ عنایتى‌ و بائو در رختکن‌ استقلال‌ امیر قلعه نویى روز دوشنبه موقعى به مرغوبكار آمد كه بازیكنان استقلال به صورت پراكنده شروع به تمرین كرده بودند. او بلافاصله از دستیارانش خواست كه بازیكنان را در رختكن جمع كند. س...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گفتگوی قلعه نوعی با آبی پوشان در پشت درهای بسته

کتک‌کارى‌ عنایتى‌ و بائو در رختکن‌ استقلال‌


امیر قلعه نویى روز دوشنبه موقعى به مرغوبكار آمد كه بازیكنان استقلال به صورت پراكنده شروع به تمرین كرده بودند. او بلافاصله از دستیارانش خواست كه بازیكنان را در رختكن جمع كند. سپس همه به رختكن رفتند و درها را پشت سر خود بستند تا از بیرون صدایى شنیده نشود. طبق معمول بعد از باخت ها، موضوع جلسه انتقاد تند قلعه نویى از بازیكنانش بود و مثل همیشه او تنها انتقاد كرد و بازیكنان هم غیر از سكوت و گوش دادن كارى نكردند. بعد از ?? دقیقه كه بازیكنان از رختكن خارج شدند هواداران شروع به انتقاد كردند. «بازیكن بى غیرت نمى خواهیم، نمى خواهیم.» این وضعیت آنقدر ادامه پیدا كرد كه بعضى ها نقش میانجى را ایفا كردند و از تماشاگران خواستند كه تیم را حمایت كنند.

به نقل از روزنامه خبر ورزشی هرچند 48 ساعت‌ از شکست‌ استقلال‌ مقابل‌ فولاد خوزستان‌ مى‌گذرد اما هنوز حواشى‌ آن‌ به‌ گوشمان‌ مى‌رسد. پس‌ از پایان‌ این‌ دیدار و در رختکن‌ آبى‌پوشان‌ میثم‌ بائو مورد اعتراض‌ شدید رضا عنایتى‌ قرار مى‌گیرد و حتى‌ کار به‌ درگیرى‌ فیزیکى‌ نیز کشیده‌ مى‌شود و وقتى‌ محمود فکرى‌ قصد مداخله‌ در این‌ کار را داشت‌ با الفاظى‌ از سوى‌ عنایتى‌ روبه‌رو شد که‌ همین‌ موضوع‌ داشت‌ باعث‌ مى‌شد تا کار به‌ جاهاى‌ باریکترى‌ کشیده‌ شود اما با دخالت‌ کادر فنى‌ پایان‌ یافت .