تبیان، دستیار زندگی
ین اشتباه بارسا سود می جوییم زین الدین زیدان هافبك تهاجمی رئال مادرید اذعان داشت كه تیمش پس از پیروزی چهار بر دو در برابر آبی و اناری پوشان بارسلونا از هر اشتباه این تیم برای صعود خود به صدر جدول استفاده خواهد كرد. به گزارش ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازمانده از ال كلاسیكو دربی

زیدان: از كوچكترین اشتباه بارسا سود می جوییم


زین الدین زیدان هافبك تهاجمی رئال مادرید اذعان داشت كه تیمش پس از پیروزی چهار بر دو در برابر آبی و اناری پوشان بارسلونا از هر اشتباه این تیم برای صعود خود به صدر جدول استفاده خواهد كرد.

به گزارش ایپنا، شكست سنگین بارسلونا در سانتیاگو برنابئو باعث شد تا اختلاف امتیاز كهكشانی ها با تیم صدرنشین به شش امتیاز برسد.

زیدان با اشاره به مطلب فوق گفت: "برد ما باعث شد تا صحنه برای رقابت فشرده تر در لیگ باز شود. تنها هفت بازی تا انتهای لیگ باقی مانده است و برای ما تنها راه آوردن امتیاز بیشتر جنگیدن تا انتهای فصل است. رئال باید سعی كند تا از هر ضعف بارسلونا در آوردن امتیاز به نفع خودش استفاده كند. بارسلونا تیم قدرتمندی است كه ستارگان محبوبی دارد. در برنابئو تیم ما بازی سختی را پیروز شد. بازیكنان حریف فرصت های زیادی را خلق كردند. در حال حاضر هم آبی و اناری پوشان استحقاق صدرنشینی را دارند."

ایكر كاسیلاس سنگربان توانای رئال مادرید نیز كه طی دیدار اخیر تیمش برابر بارسلونا چندین بار دروازه كهكشانی ها را از خطر فروپاشیدن نجات داد، می گوید: "ما به برنامه ای كه برای اجرا داشتیم رسیدیم و اگر نتوانیم در دیدارهای آتی این روند را ادامه دهیم، تمام تلاشهایمان بر باد خواهد رفت."

مایكل اوون نیز كه در دیدار برنابئو یك گل تمام انگلیسی را از پاس دیوید بكهام به ثمر رساند، پس از دیدار در گفت و گوی خود با خبرنگاران گفت: "اختلاف ما هنوز هم شش امتیاز است و این اختلاف كمی نیست. با این حال ما تمام تلاشمان را خواهیم كرد تا بهترین نتیجه ها را به دست بیاوریم. خیلی دوست دارم تا در فصل اول حضورم در رئال بتوانم در شادی به دست آوردن جام لالیگا سهیم باشم."

در این میان رونالدینیو ستاره بی چون و چرای بارسلونا با اشاره به قدرت حریف دیرینه خود گفت: "در برابر رئال مادرید به سختی تلاش كردیم، اما شكست خوردیم و این شكست برایمان سنگین تمام شد. ما در لحظات بسیار حساس بازی نتوانستیم گلی را به ثمر برسانیم و فرصت های خلق شده برای كسب امتیاز از دستمان رفت."

كارلوس پویول كاپیتان آبی و اناری پوشان كه در لحظات آخر به دیدار رسید پس از دیدار سانتیاگو برنابئو گفت: "نتیجه دربی ال كلاسیكو خیلی گول زننده است، چرا كه با وجود شكست ما در این دیدار، هنوز هم بارسلونا با اختلاف شش امتیاز صدرنشین است و تصمیم دارد تا صدرنشین بماند."

گفتنی است كه رئال در ادامه دیدارهای خود بازی های سختی را پیش روی خواهد داشت.

قوهای سفید رئال باید با سویا و رئال ساراگوسا در خارج از خانه و با ویارئال و تیم همشهری یعنی اتلتیكو مادرید در خانه خود روبرو شوند.