تبیان، دستیار زندگی
شمشیربازان ایران دو مدال نقره‌ و برنز كسب كردند كاراته‌ی ایران نقره‌ای شد شمشیربازان ایران دو مدال نقره‌ و برنز كسب كردند «محمدحسین عابدی» پس از قبول شكست در دیدار پایانی برابر حریف مصری خود، نخستین مدال نقره‌ی كاروان جمهور...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاروان ایران در بازی های همبستگی اسلامی(3)

شمشیربازان ایران دو مدال نقره‌ و برنز كسب كردند
كاراته‌ی ایران نقره‌ای شد


شمشیربازان ایران دو مدال نقره‌ و برنز كسب كردند

«محمدحسین عابدی» پس از قبول شكست در دیدار پایانی برابر حریف مصری خود، نخستین مدال نقره‌ی كاروان جمهوری اسلامی ایران را در رشته‌ی اپه‌ی انفرادی شمشیربازی كسب كرد.

به گزارش «محمدحسین عابدی» پس از پیروزی در دیدار برابر «رضایی» از كشورمان به دیدار پایانی مسابقات شمشمیربازی اپه انفرادی صعود كرد اما در دیدار نهایی با قبول شكست در برابر حریف مصری به مدال نقره رسید. رضایی نیز به نشان برنز دست یافت.

گفتنی است سیامك فیض‌عسگری دیگر نماینده‌ی كشورمان در این رشته به مقام چهارم دست یافت.

كاراته‌ی ایران نقره‌ای شد

جاسم ویشگاهی و مهران بهنام‌فر در پایان روز سوم از نخستین دوره‌ی مسابقات همبستگی كشورهای اسلامی كاروان كاراته‌ی ایران را نقره‌ای كردند.

به گزارش (ایسنا) به عربستان، جاسم ویشگاهی كاراته‌كای كشورمان در وزن 75ـ كیلوگرم پس از پیروزی 8 بر 2 برابر حریف خود از كشور سوریه كاراته‌كای عربستانی را 5 بر صفر از پیش رو برداشت و حریف قطری را 3 بر صفر شكست داد اما در دیدار پایانی با حساب 4 بر 2 بازی را به حریف آذربایجانی واگذار كرد و به مدال نقره دست یافت. در این وزن كاراته‌كاهای سوریه و تركیه به طور مشترك به مدال‌های برنز دست یافتند.

مهران بهنام‌فر دیگر كاراته‌كا كشورمان در وزن آزاد نیز پس از پیروزی‌های 4 بر صفر، 3 بر 2 و 2 بر یك مقابل حریفان خود از كشورهای كویت، اردن و سنگال، با نتیجه‌ی 4 بر یك مغلوب قهرمان كاراته‌ی جهان از تركیه در سال 2002 شد و مقام دوم را به دست آورد. كشورهای سنگال و عربستان سعودی به طور مشترك در سكوی سوم قرار گرفتند.

با این توصیف كاروان ورزشی اعزامی كشورمان به نخستین دوره‌ی مسابقات همبستگی كشورهای اسلامی در پایان روز سوم با كسب چهار مدال طلا، سه نقره و دو برنز به كار خود پایان داد.