تبیان، دستیار زندگی
تلویزیون جدید شركت ژاپنی شارپ به فناوری FULL LED مجهز شده كه با كنتراست تصویر یك بر دو میلیون، تصاویر را با وضوح 2 مگاپیكسل (1920×1080) نمایش می دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تنها تلویزیون FULL LED دنیا

وارد بازار ایران شد

تلویزیون جدید شرکت ژاپنی شارپ به فناوری FULL LED مجهز شده که با کنتراست تصویر یک بر دو میلیون، تصاویر را با وضوح 2 مگاپیکسل (1920×1080) نمایش می دهد.

tv

LC-40LE700M یکی از مدل های جدید شارپ است که به نسل دهم پانل X-Gen مجهز شده است.

LC-40LE700M یکی از جدیدترین مدل های تلویزیون LED شارپ است که از ظاهر آن می توان به قاب مشکی براقی که در قسمت تحتانی آن با یک نوار نقره ای آراسته شده اشاره کرد.

تلویزیون tv

دکمه پاور مثلثی شکل آبی رنگ زیر لوگوی شارپ نیز زیبایی خاصی به دستگاه بخشیده و ثبات پایه آن برای قرار گرفتن بهتر روی میز طراحی شده و برای هماهنگی بیشتر با دکوراسیون خانه قلابی پشت دستگاه تعبیه شده تا قابل نصب روی دیوار باشد و دستگاه از زوایای مختلفی قابل دیدن باشد.

در قسمت پشتی این دستگاه ورودی های زیادی مشاهده می شود که از بین آنها می توان 3 ورودی HDMI، ورودی PC و 2 ورودی کامپوننت ، 3 ورودی پخش فایل های ویدئویی، صدای دیجیتال A/V و اسپیکرهای توگوشی اشاره کرد.

تلویزیون tv

یک ورودی اضافی HDMI همراه ورودی کامپوزیت و USB نیز تعبیه شده که در پخش فایل های چندرسانه ای روی دستگاه استفاده می شود. همچنین از پورت اینترنتی که روی بدنه دستگاه تعبیه شده می توان برای استفاده از اینترنت و خدمات AQUOS NET استفاده کرد. سایت AQUOS NET انواع اخبار اعم از ورزشی، اقتصادی، هواشناسی، انواع بازی ها و آلبوم های عکس آنلاین را در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از فناوری هایی که در تلویزیون های LED شارپ مورد بهره برداری قرار گرفته فناوری CRYSTAL CLEAR است که نور را به کل صفحه نمایش منتشر می کند و لایه های سیاه را عمیق، سفید را درخشان و رنگ های اصلی (قرمز، آبی و زرد) را به طور یکنواخت نمایش می دهد.

فناوری CRYSTAL CLEAR (بهینه ساز رنگی) و سیستمی که در روشنایی و کاهش ماتی تصاویر پی در پی به صورت یک پل ارتباط کیفی عمل می کنند دو عملکرد مستقل پردازنده 100 هرتزی دستگاه را تعریف کرده اند.

سیستم SRS TruSurround XT موجود در سیستم صوتی این مدل به دو اسپیکر 10 واتی تجهیز شده که با خروجی صدای Optical Digital Audio output صدای هیجان انگیزی را برای کاربران فراهم می کند. هشت ترمینال ورودی صدا و تصویر امکان دریافت انواع فرمت ها از TV LED full HD شارپ مدل LC-40LE700M را امکان پذیر کرده اند. قابلیت اسکن تصاویر با قدرت 120HZ و برخورداری از بک لایت Ultra BRILLIANT LED به این TV LED کیفیتی رقابتی بخشیده است.

از دیگر ویژگی های دستگاه فوق می توان به قابلیت تفکیک بیش از یک میلیارد رنگ،

زاویه دید بسیار وسیع 176 درجه افقی و عمودی، دقت رنگ غنی، تصاویر شفاف، پخش عالی تصاویر متحرک، منوی رنگی مجهز به شش زبان مختلف از جمله فارسی، مصرف پایین انرژی و 7 مدل نمایش عکس اشاره کرد

تلویزیون LC-40LE700M برای تماشای فیلم های اکشن، فوتبال و... با کیفیت متناسب با دیسک های DVD و حتی بلو-ری است.

این تلویزیون با دو سال خدمات و گارانتی مادیران وارد بازار داخلی شده اند. این تلویزیون با قیمت دو میلیون و 298 هزار تومان به فروش می رسد.

منبع: دنیای اقتصاد

تنظیم برای تبیان: سیدخاموشی