تبیان، دستیار زندگی
نزدیك شد سفید پوشان رئال مادرید یكشنبه شب در مهم‌ترین دیدار هفته سی و یكم رقابتهای فوتبال باشگاههای اسپانیا با پیروزی ? 4?بر ? 2?بر بارسلونا ، صدر نشین این رقابتها ، یك گام به صدر جدول نزدیك شدند. به گزارش خبرگزاریها از مادری...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئال مادرید یك گام به صدر جدول نزدیك شد

سفید پوشان رئال مادرید یكشنبه شب در مهم‌ترین دیدار هفته سی و یكم رقابتهای فوتبال باشگاههای اسپانیا با پیروزی ? 4?بر ? 2?بر بارسلونا ، صدر نشین این رقابتها ، یك گام به صدر جدول نزدیك شدند.

به گزارش خبرگزاریها از مادرید، رئالی‌ها كه در دیدار رفت در یك بازی نسبتا ضعیف ? 3?بر صفر مغلوب تیم محبوب منطقه كاتالونیای اسپانیا شده بودند ، یكشنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابو و در مقابل ?78?هزار تماشاگر كه بیشترشان را هواداران رئال تشكیل می‌دادند ، از همان آغاز دروازه مهمانش را به توپ بستند و در دقیقه ? 6?با ضربه تماشایی سر زین‌الدین زیدان دروازه حریف را باز كردند.

بارسلونا كه خیلی سریع تسلیم شده بود حمله به دروازه میزبان را آغاز كرد ولی در دقیقه ? 20?رونالدو با پاس بكهام دروازه بارسلونیها را هدف قرار داد و نتیجه را ? ??بر صفر كرد.

پس از گل دوم ، بازیكنان بارسلونا بر شدت حملاتشان افزودند و اوتوئو ، بازیكن كامرونی یكی از گلهای خورده را جبران كرد ولی در وقت اضافی نیمه اول رائول، كاپیتان رئال مادرید ، سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

نیمه دوم این بازی طراوت و سرعت نیمه اول را نداشت ولی هر دو تیم در این نیمه یك گل وارد دروازه مقابل كردند. ابتدا مایكل اوون در دقیقه ?64? گل چهارم رئال را زد وبدنبال آن رونالدینهو در دقیقه? 72?نتیجه را ? 4?بر ? 2?كرد.

در این بازی سالگادو، بكهام و گراوسن از رئال مادرید و ون برون خهوست ، بلتی و پویول از بارسلونا از داور كارت زرد گرفتند.

در حال حاضر بارسلونا با ? 69?امتیاز در مكان اول لیگ اسپانیا قرار دارد و رئال مادرید با ? 63?امتیاز در مكان دوم است.