تبیان، دستیار زندگی
سایت تبیان در زمینه ارائه خدمات جذاب و متنوع به کاربران اینترنتی همیشه پیشگام و پیشرو بوده است. در این راستا جلب رضایت کاربران ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مژده می دهیم! جایزه ها متنوع تر می شوند

جوایز

سایت تبیان در زمینه ارائه خدمات جذاب و متنوع به کاربران اینترنتی همیشه پیشگام و پیشرو بوده است. در این راستا جلب رضایت کاربران مورد نظر تبیان بوده است و تاکنون ازهیچ کوششی دریغ نشده است.

توجه داشته باشید که بن هایی که به عنوان جایزه به شما عزیزان تعلق می گیرد دارای تاریخ انقضا است. بن های جوایز روزانه و هفتگی دارای اعتبار یک ماهه هستند یعنی به مدت یک ماه فرصت دارید تا جایزه یا کالای مورد نظر خود را از فروشگاه تبیان تهیه نمایید. توصیه ما به شما عزیزان این است که پس از برنده شدن یا دریافت بن های  مختلف اعم از جایزه یا هدیه حتما به تاریخ انقضای بن ها توجه نمایید.

باز هم خبری خوش و امکانی جدید! و این بار....

مژده می دهیم که:

پیرو درخواست مکرر شما کاربران گرامی، مبنی بر تنوع بخشیدن به جوایز مسابقات، بر آن شدیم تا تحولی جدید در این زمینه ایجاد کنیم.

مژده ی ما اعطـــای امتیاز بن خرید از فروشگاه اینترنتی تبیان است. تا برندگـــان مسابقات، جایزه خود را مطابق با سلیقه ی خود تهیه نمایند.

کاربران عزیز، همراهان همیشگی

از این پس علاوه بر جوایز قبلی، با اختصاص بن های خرید به برندگان مســــابقات روزانه و هفتگی، می توانید از فروشگاه اینترنتی تبیان بنا به سلیقه و نیاز خود خرید کنید. با این روش شما می توانید جوایز خود را مطابق میل خود انتخاب نمایید. لازم به ذکر است برای سوال های روزانه مبلغ 80000 ریال و برای سوال های هفتگی مبلغ 200000 ریال در نظر گرفته شده است.

کاربران میتوانند با توجه به قیمت اجناس مورد نظر، یا هدیه ای مطابق با میزان اعتبار بن انتخاب نمایند و یا اینکه بخشی از هزینه را با بن های خریدی که از شرکت در مسابقات به دست آورده اند و مابقی هزینه را به صورت نقدی پرداخت کنند.

به حسن سلیقه ی شما اطمینان داریم....انتخاب با شما


تهیه و تنظیم برای تبیان: واحد امور کاربران سایت تبیان