تبیان، دستیار زندگی
ی‌كند بكام: پیروز می‌شویم رئال مادرید واپسین شانس قهرمانی در رقابتهای این فصل لالیگا را در داربی روز یكشنبه در برابر بارسلونا جست و جو می‌كند. رونالدو یكی از امیدهای واندرلی لوگزامبورگو و رئال برای پیروزی در این دیدار است اما...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونالدو در دیدار برابر رئال جبران می‌كند

بكام: پیروز می‌شویم


رئال مادرید واپسین شانس قهرمانی در رقابتهای این فصل لالیگا را در داربی روز یكشنبه در برابر بارسلونا جست و جو می‌كند.

رونالدو یكی از امیدهای واندرلی لوگزامبورگو و رئال برای پیروزی در این دیدار است اما مهاجم برزیلی رئال مادرید شرایط خوبی ندارد. آمار گلزنی رونالدو ناامیدكننده است.

او در این باره به خبرنگاران گفت: «من نخستین شخصی هستم كه می‌خواهم گل بزنم. تمام زندگی این كار را انجام داده‌ام. هنگامی كه این دوران بد هم به پایان برسد بار دیگر گل خواهم زد. من نگران این موضوع نیستم. موضوع‌های فراوان دیگری در جهان وجود دارند كه از این مشكل نگران‌كننده‌تر هستند! فوتبال یك ورزش است. توپ باید از خط دروازه عبور و تور را لمس كند. هنگامی كه چنین اتفاقی رخ بدهد، فشارها به پایان می‌رسد. آرزو می‌كنم كه هرچه زودتر این كار را انجام بدهم.»

رونالدو در یازده دیدار گذشته لالیگا تنها یك گل به ثمر رسانده است.

به هر حال رونالدو به همراه سایر بازیكنان رئال مانند دیوید بكام تنها به پیروزی و بدست آوردن سه امتیاز دیدار یكشنبه سانتیاگوبرنابئو می‌اندیشد.

بكام، كاپیتان انگلستان در گفتگو با سایت رسمی رئال مادرید در مورد جو برنابئو و دیدار سرنوشت‌ساز این هفته سخن گفت. بخشی از این گفتگو در زیر آمده است:

* ابتدای هفته پیش‌بینی می‌شد این دیدار را از دست بدهی، اما به سرعت دوران مصدومیت را پشت‌سر گذاشتی، در این باره چه احساسی داری؟

- خوشبختانه چند روز گذشته تمرین خوبی داشتم. در دیدار برابر آلباسته رئال را تنها گذاشتم و این موضوع ناامید كننده بود. اكنون می‌خواهم به این تیم در دیدار بزرگ برابر بارسلونا كمك كنم.

* با اطمینان از پیروزی در دیدار برابر بارسلونا حرف می‌زنی، شاید برای اینكه راهی جز بدست آوردن این نتیجه ندارید! در این باره چه نظری داری؟

- ما، تیم، بازیكنان و مربی خوبی داریم. به آنها احترام می‌گذارم. همچنین می‌دانیم كه دیدار دشواری در انتظارمان است. در دیدار یكشنبه نود دقیقه از تمام توانمان استفاده می‌كنیم تا رئال پیروز شویم.

* آیا روی نتیجه شرط‌بندی می‌كنی؟

ـ هرگز در زندگی شرط‌بندی نكرده‌ام. هم می‌توانیم پیروز شویم هم شكست را بپذیریم. البته من انتخاب نخست را ترجیح می‌دهم. ما برای مادرید مبازره خواهیم كرد.