تبیان، دستیار زندگی
پاس ‌5 ـ السالمیه ‌1 پاس ایران با اقتدار در صدر گروه اول قرار گرفت بیاتی‌نیا تعویض طلایی دنیزلی پاس ایران با اقتدار در صدر گروه اول لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. در ادامه‌ی رقابت‌های فوتبال جام باشگاههای آسیا از گروه یك چهارشن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درخشش نمایندگان ایران در آسیا

پاس ‌5 ـ السالمیه ‌1

پاس ایران با اقتدار در صدر گروه اول قرار گرفت

بیاتی‌نیا تعویض طلایی دنیزلی

پاس ایران با اقتدار در صدر گروه اول لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

در ادامه‌ی رقابت‌های فوتبال جام باشگاههای آسیا از گروه یك چهارشنبه از ساعت 17 دو تیم پاس ایران و السالمیه كویت در ورزشگاه دستگردی تهران به قضاوت سالم مجغف به مصاف هم رفتند كه در پایان نماینده كشورمان موفق شد با یك پیروزی پرگل از سد حریف خود بگذرد.

تیم پاس از ابتدای این دیدار اثبات كرد كه از حریف كویتی بسیار برتر است. پس از آن‌كه تیم پاس در نیمه‌ی اول فرصت‌های متعدد گلزنی را از دست داد، در دقیقه‌ی 38 تیم السالمیه برخلاف جریان بازی توسط صالح البریكی به گل اول رسید. پس از این گل، تیم پاس حملات بسیاری را بر روی دروازه‌ی حریف انجام داد اما نیمه‌ی اول با همان یك گل به نفع السالمیه به پایان رسید.

در نیمه‌ی دوم، دنیزلی با جایگزینی بیاتی‌نیا به جای رزاقی‌راد، قدرت تهاجمی تیم خود را افزایش داد. در دقیقه‌ی 55 بازی، همكاری خوب نكونام و منیعی فرصت خوبی را در اختیار ترائوره قرار داد كه این بازیكن گل تساوی تیم پاس را درون دروازه‌ی السالمیه قرار داد.

در دقیقه‌ی 65 بازی نیز محسن بیاتی‌نیا گل دوم تیم پاس را وارد دروازه‌ی حریف كرد. در دقیقه‌ی 75 حركت بیاتی‌نیا در عمق، فرصت خوبی را برای تیم پاس ایجاد كرد كه ضربه‌ی وی توسط دروازه‌بان السالمیه برگشت داده شد.

در دقیقه‌ی 78 بازی، گل سوم پاس به ثمر رسید كه جواد نكونام در این دقیقه با ضربه‌ای استثنایی دروازه‌ی السالمیه را باز كرد. در دقیقه‌ی 80 بازی فرهاد ربیع‌خواه به جای رجبی به میدان آمد.

سرمربی تیم السالمیه كه پس از دریافت سه گل قصد داشت تا گل‌های خورده را جبران كند، یعقوب الانصاری و سعدون سلمان را جایگزین فواد الهنیدی و جراح خلف كرد اما تعویض‌های این مربی سودی نداشت و تیم پاس در دقیقه‌ی 83 توسط بیاتی‌نیا به گل چهارم دست پیدا كرد. دو دقیقه‌ی بعد بار دیگر محسن بیاتی‌نیا موفق به گلزنی شد تا تیم پاس، سومین دیدار در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پرگل پنج بر یك به نفع خود پایان دهد.

گفتنی است با این پیروزی، تیم پاس با 7 امتیاز در صدر گروه اول لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت و تیم السالمیه نیز با 3 امتیاز در مكان سوم قرار دارد.

هم‌چنین در ادامه‌ی رقابت‌های این گروه، دو تیم الریان قطر و پلیس عراق به مصاف یكدیگر رفتند. نتیجه‌ی این بازی در صدرنشینی تیم پاس تاثیری ندارد.

سپاهان با درخشش "خطیبی" تیم الوحده را شكست داد

تیم سپاهان ایران عصر چهارشنبه در ادامه رقابت‌های فوتبال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا، با درخشش "رسول خطیبی" تیم الوحده سوریه را شكست داد.

دراین دیدار كه از گروه دوم این رقابتها و در ورزشگاه العباسیون دمشق برگزار شد تیم سپاهان ایران با نتیجه ? 3?بر یك مقابل میزبان خود به برتری رسید تا امیدوارانه سایر دیدارهای خود را دراین گروه انجام دهد.

"رسول خطیبی" مهاجم با تجربه تیم سپاهان اصفهان در دقایق ? 5و65?از روی نقطه پنالتی و ? 92?برای این تیم در این دیدار گلزنی كرد.

"ولید شریف" در دقیقه ? 71?تنها گل تیم الوحده را در این بازی به ثمر رساند.