تبیان، دستیار زندگی
ارنی برندتس سرمربی هلندی تیم فوتبال راه‌آهن پس از کسب نتایج ضعیف سرانجام از کار برکنار شد و اعضای هیات‌مدیره در نهایت به این نتیجه رسیدند که مهدی تارتار را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کنند .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تارتار: ازمربیان دیگر کمک می گیرم

مهدی تارتار سرمربی جدید راه آهن

ارنی برندتس سرمربی هلندی تیم فوتبال راه‌آهن پس از کسب نتایج ضعیف سرانجام روز گذشته از کار برکنار شد و اعضای هیات‌مدیره در نهایت به این نتیجه رسیدند که مهدی تارتار را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کنند.

تارتار در گفت‌وگو با فوتبال ایران در مورد انتخابش به عنوان سرمربی جدید راه‌آهن می‌گوید: «باید از اعتماد هیات‌مدیره و همچنین مدیرعامل باشگاه تشکر کنم که مرا به عنوان سرمربی انتخاب کردند. امیدوارم بتوانم کارنامه مثبتی در راه‌آهن داشته باشم.»

تارتار در مورد اخراج ارنی برندتس ادامه می‌دهد: «تا عصر دیروز من از این اتفاق اطلاعی نداشتم تا اینکه برندتس با من تماس گرفت و گفت که اخراج شده‌ام.

راه آهن ، ملوان

او گفت که نمی‌داند چه کسی مربی راه‌آهن خواهد شد و این جمله را هم به زبان آورد که اگر تو مربی راه‌آهن شدی برایت آرزوی موفقیت دارم. من چند وقت در کنار این مربی کار کرده‌ام و از اخراج او ناراحتم. در ضمن معتقدم تنها دلیلی که باعث شد برندتس با راه‌آهن نتیجه نگیرد به بدشانسی و اشتباهات داوری بازمی‌گردد.»

تارتار در پاسخ به این سئوال که فکر می‌کنید راه‌آهن را در لیگ برتر نگه دارید، تاکید می‌کند: «شرایط در انتهای جدول خیلی سخت است ولی من به پتانسیل بازیکنان اعتقاد دارم و خودم آنها را در ابتدای فصل انتخاب کرده‌ام. هدف ما قرار گرفتن در نیمه بالای جدول است و اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم.» تارتار که داماد فیروز کریمی است در پاسخ به این سئوال که آیا از او کمک خواهید گرفت، می‌گوید: «نه‌تنها از کریمی بلکه از تمامی مربیان باتجربه لیگ برتر کمک خواهم گرفت و هر جا با مشکل مواجه شوم، از آنها در مورد مسائل فنی و دیگر مسائل سئوال خواهم کرد.»

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری