تبیان، دستیار زندگی
نشست تخصصی «جنسیت و اعتیاد» در حوزه علوم اجتماعی با نقد و بررسی یكی از آثار دكتر جعفر سخاوت، كارشناس حوزه‌ آسیب‌های اجتماعی و ارایه مقالاتی در زمینه دیدگاه‌های كذبیت، 25 آذر ماه در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وكاوي رابطه «جنسيت و اعتياد» در سراي اهل قلم
سرای

نشست تخصصي «جنسيت و اعتياد» در حوزه علوم اجتماعي با نقد و بررسي يكي از آثار دكتر جعفر سخاوت، كارشناس حوزه‌ آسيب‌هاي اجتماعي و ارايه مقالاتي در زمينه ديدگاه‌هاي كذبيت، 25 آذر ماه در سراي اهل قلم برگزار مي‌شود.

پروانه زاهدي‌فر، دبير نشست «جنسيت و اعتياد» در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) با بيان اين خبر عنوان داشت: اين برنامه با همكاري گروه مطالعات زنان انجمن جامعه‏شناسی ایران و سرای اهل قلم در محوريت موضوع «زنان‏، جنسیت، اعتیاد و سوء مصرف مواد در ایران» برگزار مي‌شود.

دبير مطالعات زنان و جامعه‌شناسي پزشكي انجمن جامعه‌شناسان ايران افزود: در اين برنامه دکتر جعفر سخاوت، به عنوان يكي از فعالان اين عرصه كه كتاب‌هايي در اين زمينه دارد، در كنار سعید مدنی و منیره آرزومندی به ارايه سخنان و تجارب عملي خود مي‌پردازد.

وي با بيان اين كه در اين نشست بخشي از تجارب كار با زنان معتاد نيز از سوي كارشناسان اين حوزه عنوان خواهد شد، تصريح كرد: مباحث «اعتیاد زنان و مداخلات مددکارانه» همراه با «ارايه تجربه زیسته زنان» از موضوعاتي‌اند كه در اين جلسه به آنها توجه مي‌شود.

نشست تخصصي «جنسيت و اعتياد» چهارشنبه(25 آذر ماه) از ساعت 30/16 تا 30/18 در سرای اهل قلم به نشاني خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره دو برگزار خواهد شد.