تبیان، دستیار زندگی
این سند همان پیوند بی بدیلی است كه جان های ما و پدران ما با روح حضرت روح الله دارد و هیچ مزدور مشركی نمی تواند خللی به آن وارد نماید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آدرس قبر : 23،32،24

نگاهی به سنگ نوشته یك شهید

این سند همان پیوند بی بدیلی است كه جان های ما و پدران ما با روح حضرت روح الله دارد و هیچ مزدور مشركی نمی تواند خللی به آن وارد نماید.

شهید حمید رضا طاهری

به دنبال اهانت رذیلانه گروهی از خودفروخته گان به تمثال مبارك حضرت امام به بهانه 16 آذر 88 ، به دنبال مطلبی می گشتم كه هم تسلای دلم باشد و هم آرامبخش قلوب همه آنان كه قلبشان از این جسارت بی سابقه مجروح شد و هم پاسخی دندان شكن به همه بی مایه گان كه حیات ذلت بار خود را جز در گرو مرگ «نهضت امام خمینی » و راه او نمی بینند. از قضا گذارم به بهشت زهرای تهران افتاد و در قطعه 24 توفیق زیارت مزار شهیدی نصیبم گشت كه گمشده خود را روی سنگ مزار او یافتم.

 آرامگاه مقدس شهید «حمید رضا طاهری» در قطعه 24 ، ردیف 32 ، شماره 23 قرار دارد. او در عملیات رمضان و در منطقه عملیاتی «شلمچه» به شهادت رسیده است. مادر این شهید عزیز هم در جریان كشتار حجاج بیت الله الحرام توسط نوكران بلافصل آمریكا ،خاندان كثیف سعودی به سال 1366 به شهادت رسیده بود.

شهید حمید رضا طاهری در وصیت نامه خود درخواستی را مطرح كرده است كه پس از شهادتش توسط خانواده اش به اجابت رسیده. این سند همان پیوند بی بدیلی است كه جان های ما و پدران ما با روح حضرت روح الله دارند و هیچ مزدور مشركی نمی تواند خللی به آن وارد نماید.

شادی روح شهید «حمید رضا طاهری» و مادر شهیدش ، بانو «صفیه هاشمی طاهرآبادی» فاتحه ای بخوانید همراه با صلوات بر پیامبر اعظم(صلوات الله علیه).

شهید حمید رضا طاهری

متن سنگ نوشته مزار شهید «حمید رضا طاهری» :

بسم رب الشهدا و الصدیقین

روی سنگ قبرم با خط درشت بنویسید:درود بر امام خمینی  ،مرگ بر دشمنان اسلام  ،مرگ بر آمریكا

ولادت : 1340

شهادت: 1361

شهید حمید رضا طاهری

فرزند محمد امین

این شهید نوجوان كه نام او حمیدرضاست
شهرت او طاهری و كشته راه خداست
تا ندای رهبر دین را پی یاری شنید
از دل و جان گفت لبیك و شلمچه شد شهید
نام حمله رمضان ، فیض شهادت شاملش
هست سالار شهیدان تا قیامت یاورش
تیر ماه 61 در بیست و سوم شد شهید

زین شهادت سرفراز آند به كام خود رسید


منبع :

خبرگزاری فارس

وبلاگ خانه شهید

تنظیم برای تبیان :

بخش هنر مردان خدا - سیفی