تبیان، دستیار زندگی
اخباری از ورزش ایران(17فروردین) با اهدای لوح تقدیر؛ رییس سازمان تربیت بدنی كسب عنوان برترین تكواندوكا جهان را به هادی ساعی تبریك گفت معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی با اهدا لوح تقدیر به هادی ساعی كسب عنوان افتخارآم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
اخباری از ورزش ایران

اخباری از ورزش ایران(17فروردین)


با اهدای لوح تقدیر؛

رییس سازمان تربیت بدنی كسب عنوان برترین تكواندوكا جهان را به هادی ساعی تبریك گفت

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی با اهدا لوح تقدیر به هادی ساعی كسب عنوان افتخارآمیز تكواندوكا جهان را به وی تبریك گفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در متن لوح تقدیر آمده است: «كسب عنوان افتخارآمیز برترین تكواندوكا جهان در روزهای ابتدایی سال 84 كه موجبات مسرت و شادمانی و غرور ملی در میان اقشار مختلف جامعه و به ویژه جامعه ورزش كشور را فراهم ساخت را به جنابعالی تبریك عرض می‌نمایم.

بی‌شك كسب افتخار برای میهن عزیز و اسلامیمان از سوی جنابعالی و سایر پهلوانان و ورزشكاران، شادی و روحیه مضاعف به كالبد جامع دمیده و بارقه‌های امید و نشاط را در قلب تك تك هموطنان عزیزمان ایجاد كرده است و تداوم این افتخار آفرینی‌های جز در سایه‌ی توكل به خداوند منان،‌ تلاش، برنامه‌ریزی و مداومت در كار امكان‌پذیر نخواهد بود. اینجانب مجددا كسب عنوان برترین تكواندوكا جهان در سال 2005 و به ارمغان آوردن شادی و نشاط در جامعه اسلامیمان را به شما تبریك عرض نموده و امیدوارم با تلاش همه عزیزان در عرصه ورزش كشور در سال 84 كه بهار ورزش نیز می‌باشد شاهد موفقیت روزافزون شما عزیزان ورزشكار در میادین جهان و بین‌المللی باشیم.»

هفتمین دوره تورنمنت بین‌المللی شطرنج 2005 دبی

شكست شیرین نوابی در دور اول

هفتمین دوره رقابت‌های آزاد بین‌المللی شطرنج 2005 امارات متحده‌ی عربی عصر روز دوشنبه آغاز شد و شیرین نوابی دانشجوی دانشگاه آزادی اسلامی ایران در اولین دیدار خود برابر نماینده فیلیپین بازی را واگذار كرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این پیكارها كه با عنوان «جام شیخ راشد بن حمدان» در 9 دور به روش سوئیسی با حضور 150 شطرنج‌باز برتر جهان آغاز شده است، در دور نخست شیرین نوابی استاد فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) با مهره سفید برابر گنزالس استاد بین‌المللی فیلیپین با رتینگ بین‌المللی 2474 تن به شكست داد. شیرین نوابی در دور دوم با مهره سیاه برابر ملی‌پوش و قهرمان كشور الجزایر با عنوان استاد بین‌المللی و رتینگ بین‌المللی 2297 به میدان خواهد رفت.

گفتنی است، در این دوره از مسابقات كه از سطح بسیار بالایی برخوردار بوده و 57 استاد بزرگ 22 استاد بین‌المللی و 16 استاد فیده در آن حضور دارند، تا روز 24 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

كاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران ساعت 18 و 50 دقیقه به وقت تهران وارد فرودگاه جده شد.

/مسابقات ورزشی كشورهای اسلامی ـ عربستان/

كاروان ایران با استقبال كنسولگری جمهوری اسلامی وارد جده شد

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)؛ به عربستان، كاروان اعزامی كشورمان به عربستان توسط حجت‌الاسلام مهدوی، سركنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده و سهرابی معاون سركنسولگری مورد استقبال قرار گرفت.

تیم ایران چهارمین كاروان ورزشی است كه تا این لحظه به كشور عربستان وارد شده است.

كادر فنی تیم ملی والیبال جوانان مشخص شد

نفرات كادر فنی تیم ملی والیبال جوانان منظور حضور در رقابت‌های جهانی هندوستان مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین حسینی (سرپرست)، ست كوویچ (سرمربی)، پرویز كاظمی (مربی) و ناصر شوندی به عنوان مربی بدنساز تیم ملی والیبال جوانان مشخص شدند.

گفتنی است، طی چند روز آینده اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال جوانان اعلام خواهد شد تا بازیكنان زیر نظر كادر فنی تمرینات جدید خود را آغاز كنند.