تبیان، دستیار زندگی
؛ تیم ملی فوتبال در اروپا اردو می‌زند دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم ملی فوتبال كشورمان جهت بازی‌های دور برگشت مقدماتی جام جهانی از بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می‌شود. این تمرینات به منظور آماده‌سازی تیم ملی ایرا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سفر اروپایی برانكو ایوانكوویچ؛

تیم ملی فوتبال در اروپا اردو می‌زند

دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم ملی فوتبال كشورمان جهت بازی‌های دور برگشت مقدماتی جام جهانی از بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می‌شود.

این تمرینات به منظور آماده‌سازی تیم ملی ایران جهت شركت در دور برگشت رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2006 آلمان به مدت دو هفته در كمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

همچنین برانكو ایوانكوویچ در نظر دارد ظرف روزهای آینده برای بازدید از چند كمپ كشورهای اروپایی عازم این كشورها شود تا محلی را برای برگزاری اردوی تیم ملی در فاصله‌ی زمانی بین دیدارهای تیم ملی در خرداد ماه تا بازی ایران و ژاپن انتخاب كند.

پس از برگزاری دیدارهای اول و دوم تیم ملی ایران در روزهای سیزدهم و هجدهم خرداد ماه سال جاری برابر كره‌ی شمالی و بحرین، ملی‌پوشان برای آماده‌سازی جهت انجام آخرین بازی در برابر تیم ملی ژاپن اردویی را در اواخر ماه ژوئیه و اوایل اوت (تیر ماه و مرداد ماه سال جاری) در كشور مورد نظر برانكو ایوانكوویچ برگزار می‌كنند.

تیم ملی ایران در آخرین دیدار خود در راه صعود به جام جهانی آلمان روز بیست و هفتم مرداد ماه به مصاف ژاپن می‌رود.

تیم ملی كشورمان پس از به پایان رساندن رقابت‌های مقدماتی جام جهانی آلمان در آبان ماه امسال چند بازی تداركاتی را در كشورهای اروپایی برگزار می‌كند.