تبیان، دستیار زندگی
حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دفتر خود و در حمایت از رهبر معظم انقلاب شعار سر داد و همگان را به تکرار این شعار ها دعوت کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت الله نوری همدانی در حمایت از رهبر معظم انقلاب شعار سر داد
آیت الله نوری همدانی

حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دفتر خود و در حمایت از رهبر معظم انقلاب شعار سر داد و همگان را به تکرار این شعار ها دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید امروز همزمان با تجمع اعتراض آمیز اساتید، فضلا و طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور، در جمع دیدار کنندگان وی، شعار حمایت از رهبر انقلاب سر داد.

در این دیدار که شماری از پرسنل نیروی انتظامی سراسر کشور حضور داشتند،‌ حضرت آیت الله نوری همدانی شعارهایی در حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی سر داد و گفت: امام ما کوثر است دشمن او ابتر است.

این مرجع تقلید بعد از سر دادن این شعار همه حضار را به تکرار آن دعوت کرد و ادامه داد: خامنه ای کوثر است، دشمن او ابتر است.

حضار نیز در تبعیت از این مرجع تقلید شعارهای مطرح شده از سوی وی را تکرار کردند.

گفتنی است،‌ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در بخش خبری ساعت 14 شبکه یک سیما تصاویر مربوط به شعارهای حضرت آیت الله نوری همدانی در حمایت از رهبر معظم انقلاب را پخش کرد.

شایان ذکر است، حضرت‌ آیت الله نوری همدانی در سخنانی امروز اقدام توهین آمیز گروهی فریب خورده در هتک حرمت ساحت حضرت امام خمینی (ره) را محکوم کرد.