تبیان، دستیار زندگی
این محافل قرآنی به نشانی، تهران، خیابان ایران، خیابان شهید قادری، بن‌بست شكری، حسینیه شهداء، دارالقرآن آل‌یس برگزار می‌شود. به گزارش شیعه آنلاین به نقل از ایکنا، نخستین كرسی تلاوت قرآن كریم ویژه بانوان چهارشنبه، 18 آذر‌ماه، از ساعت 14:30 تا 17 در تهر
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تشكیل كرسی تلاوت ویژه بانوان

کرسی تلاوت بانوان

این محافل قرآنی به نشانی، تهران، خیابان ایران، خیابان شهید قادری، بن‌بست شكری، حسینیه شهداء، دارالقرآن آل‌یس برگزار می‌شود.

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از ایکنا، نخستین كرسی تلاوت قرآن كریم ویژه بانوان چهارشنبه، 18 آذر‌ماه، از ساعت 14:30 تا 17 در تهران تشكیل می‌شود.

«فاطمه سهندی» قاری و از داوران قرآنی كشورمان، با اشاره به این‌كه بانوان قرآنی كشور همیشه از نبود محفلی برای ارائه تلاوت قرآن خود گلایه‌مند بودند، گفت: در راستای این‌كه جایگاه مناسب برای ارائه هنر قرائت بانوان و فضایی برای جذب دختران جوان به فراگیری آموزه‌های قرآنی ایجاد شود، نخستین كرسی تلاوت قرآن كریم ویژه بانوان تشكیل می‌شود.

وی ادامه داد: اولین جلسه این كرسی تلاوت روز چهارشنبه، 18 آذر‌ماه، از ساعت 14:30 تا 17 از سوی دارالقرآن «آل یس» و جمعی از بانوان فعال قرآنی برپا خواهد شد.

سهندی اولین چهارشنبه بعد از پانزدهم هر ماه شمسی را زمان برپایی همیشگی این كرسی تلاوت قرآن اعلام كرد و افزود: بانوان قاری قرآن می‌توانند برای حضور در این محفل قرآنی با شماره 33121074-09125876761 تماس گرفته و یا به دارالقرآن آل‌یس مراجعه ‌كنند تا زمان تلاوت‌ آن‌ها مشخص شود.

وی یادآور شد: این محافل قرآنی به نشانی، تهران، خیابان ایران، خیابان شهید قادری، بن‌بست شكری، حسینیه شهداء، دارالقرآن آل‌یس برگزار می‌شود.


تنظیم برای تبیان: الف_شکوری