تبیان، دستیار زندگی
اتفاقات دیدار استقلال اهواز و پرسپولیس و فحاشی برخی تماشاگران اهوازی و پس از آن ضرب شتم عابدزاده در پایان دیدار موجب شد تا باشگاه پرسپولیس رسما از استقلال اهواز شكایت كند ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شکایت پرسپولیس از استقلال

دیدار استقلال اهواز - پرسپولیس

اتفاقات دیدار استقلال اهواز و پرسپولیس و فحاشی برخی تماشاگران اهوازی و پس از آن ضرب شتم عابدزاده در پایان دیدار موجب شد تا باشگاه پرسپولیس رسما از استقلال اهواز شكایت كند.

صبح شنبه (دیروز) عابدزاده به همراه نماینده حقوقی باشگاه پرسپولیس، شكری در فدراسیون فوتبال حضور یافته و شكایت رسمی خود و باشگاه پرسپولیس را از باشگاه استقلال اهواز و تماشاگرانشان به فدراسیون ارائه دادند تا طبق این شكایت، كمیته انضباطی به شكایت عابدزاده و این باشگاه رسیدگی كند.

پرسپولیسی ها می گویند جمعیتی که در سکوهای روبروی جایگاه ویژه نشسته بودند در تمام طول مسابقه الفاظی رکیک را علیه احمدرضا عابدزاده به کار بردند. فحش هایی رکیک که این قدر ادامه داشتند تا مسئولان سیمای استانی ناچار باشند آمبیانس صدای استادیوم را کم کنند.

احمدرضا عابدزاده

این برخورد بقدری زشت بود که حتی محمود خوردبین ، سرپرست تیم مهمان که رابطه خوبی با مربی گلرهای تیمش ندارد را واداشت تا با فریادهای اعتراض بارها به ناظر مسابقه گلایه کند و خواستار قطع مسابقه باشد.

این اما همه اتفاقات تلخ بازی نبود و در هنگام خارج شدن پرسپولیسی ها از استادیوم ، عابدزاده با حمله 10 نفر از آنها که چشم دیدنش را در ورزشگاه نداشتند مواجه شد. گلر  سابق تیم ملی که هنوز هم یکی از محبوب ترین مردان تاریخ فوتبال ایران است ناگهان زیر باران لگدهای ضاربین قرار گرفت و جنجالی در کنار اتوبوس پرسپولیس به پا شد. عابدزاده وچند نفر از بازیکنان پرسپولیس اگرچه سعی کردند از خود دفاع کنند اما تعداد مهاجمین که بی محابا حمله می کردند بیشتر بود. پلیس هم پس از چند دقیقه ای بی آنکه ضاربین را بازداشت کند ، آنها را از صحنه دور کرد.این اتفاق خشم مدیر پرسپولیس را به همراه داشت. سایت باشگاه پرسپولیس پس از مسابقه خبر حمله به عابدزاده را در صدر خبرهایش قرار داد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری