تبیان، دستیار زندگی
وحید هاشمیان مهاجم ایرانی بایرن مونیخ در خصوص بازی این تیم مقابل چلسی گفت: تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بتوانم نظر مساعد ماگات را برای قرار گرفتن در ترکیب تیم مقابل چلسی کسب کنم اما هیچ وقت به این فکر نمی کنم که بازی خواهم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هاشمیان: تلاش می کنم مقابل چلسی بازی کنم!


وحید هاشمیان مهاجم ایرانی بایرن مونیخ در خصوص بازی این تیم مقابل چلسی گفت: تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بتوانم نظر مساعد ماگات را برای قرار گرفتن در ترکیب تیم مقابل چلسی کسب کنم اما هیچ وقت به این فکر نمی کنم که بازی خواهم کرد یا خیر. اگر ماگات صلاح ببیند که من به همراه تیم راهی لندن شوم، امروز به این شهر می روم و یک جلسه در لندن تمرین خواهیم کرد، فردا با چلسی بازی می کنیم و پنجشنبه به مونیخ برمی گردیم.

وی در باره چلسی تصریح کرد: این تیم از قدرتمندترین تیمهای باشگاهی جهان است و با توجه به سرمایه گذاری بسیار خوبی که انجام داده، سعی در قهرمانی اروپا دارد و بازی بسیار مشکلی با این تیم خواهیم داشت اما امیدوارم بتوانیم طی دو بازی رفت و برگشت چلسی را از پیش رو برداریم.

وحید هاشمیان درباره پیشنهاد هانوفر تاکید کرد: من تا سال 2007 با بایرن قرارداد دارم و چندین پیشنهاد خوب به دست ما رسیده اما پس از پایان فصل در این باره تصمیم گیری خواهم کرد و اگر بخواهم بمانم این کار را می کنیم، ضمناً بر خلاف آنچه که در ایران گفته شد بایرن برای فروش من مبلغی تعیین نکرده بلکه این قیمتی بوده که هانوفر پیشنهاد داده است.

مهاجم گلزن تیم ملی در خصوص حاشیه های بازی ایران مقابل کره شمالی گفت: من تا به حال چنین مشکلاتی را نه دیده و نه شنیده بودم اما جای خوشبختی دارد که بازیکنان ما اسیر احساسات نشده و خیلی باهوش و با حوصله بازی کردند.

کره ای ها در دام خودشان گرفتار شدند و ایجاد جو منفی به ضرر خودشان تمام شد.

هاشمیان همچنین گفت: فوتبال ما به جایی رسیده که 4، 5 بازیکن آن در بوندس لیگا حضور دارند و لیگ فوتبال کشورمان نیز حرفه ای شده به طوری که استقلال، پرسپولیس و پاس دیگر آن قدرتهای اصلی نیستند و بازیکنان ما حرفه ای شده اند و دیگر گرفتار احساسات خود نمی شوند و این تفاوت اصلی بازیکنان فعلی با بازیکنان سابق تیم ملی است.

هاشمیان مقابل چلسی بازی می کند!

پایگاه اینترنتی گل از حضور وحید هاشمیان در بازی بایرن مونیخ مقابل چلسی خبر داد. این سایت نوشت: پس از آسیب دیدگی کلودیو پیزارو و روی ماکای شانس هاشمیان برای حضور در بازی بایرن مونیخ مقابل چلسی افزایش یافته است. پیزارو در بازی شنبه شب بایرن مقابل وولفسبورگ در هفته بیست و هفتم رقابتهای بوندسلیگا مصدوم و روی ماکای نیز از ناحیه ران راست دچار مصدومیت شد. فلیکس ماگات، سرمربی بایرن مونیخ در این خصوص گفت: با مصدومیت دو مهاجم خود بدون تردید در دیدارهای آتی با مشکل خواهیم شد و امیدوارم دیگر مهاجمان نبود این دو بازیکن را مقابل چلسی جبران کنند.